اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشرفت ۶۴ درصدی احداث خطوط گازرسانی زاهدان با مشارکت سمنانی‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از روند شتابان گازرسانی به زاهدان با مشارکت فعال این شرکت خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان خردادماه در بخش احداث خطوط گازرسانی ۶۴ درصد پیشرفت داشت.

پیشرفت ۶۴ درصدی احداث خطوط گازرسانی زاهدان با مشارکت سمنانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد از بررسی آخرین وضع پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: گازرسانی به سیستان و بلوچستان به‌عنوان آخرین استان بدون گاز کشور در سال‌های اخیر با جدیت بیشتری دنبال شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان سمنان در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی و با هدف محرومیت‌زدایی در توسعه گازرسانی به شهر زاهدان به‌عنوان یکی از شرکت‌های معین نهایت همکاری را در این امر ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: سهم این شرکت در این طرح ضربتی، احداث هشت کیلومتر شبکه فولادی، اجرای ۱۶۲ کیلومتر پلی‌اتیلن، احداث سه ایستگاه تقلیل فشار، احداث دو ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب سه هزار انشعاب خانگی و تجاری بوده که برای آن حدود ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودجه از محل اعتبارات شرکت گاز سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

شریفی‌نژاد افزود: این پروژه تا پایان خردادماه امسال در بخش احداث خطوط گازرسانی ۶۴ درصد، در بخش احداث ایستگاه‌های تقلیل فشار ۷۰ درصد و در بخش انشعابات خانگی ۳۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به پیشرفت این عملیات در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال ۹۸ در بخش احداث شبکه ۴۸ درصد، در بخش ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار ۴۵ درصد و نصب انشعابات ۲۰ درصد بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول