اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستین: از عملکرد بارسلونا رضایت دارم!/گریژمان می‌تواند از این بحران عبور کند

سرمربی بارسلونا بعد از تساوی مقابل اتلتیکو مادرید از عملکرد تیم ابراز رضایت کرد.

ستین: از عملکرد بارسلونا رضایت دارم!/گریژمان می‌تواند از این بحران عبور کند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز(چهارشنبه) در دیداری حساس در هفته سی و سوم لالیگا میزبان اتلتیکو مادرید بود که در نهایت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا تقسیم امتیاز به نفع رئال باشد.

ستین بعد از این تساوی گفت: نتیجه تساوی خوب نیست. ما روز به روز با مشکلات بیشتری مواجه می شویم. از دست دادن امتیاز به معنای دوری از قهرمانی است. باید به تلاش خود ادامه دهیم. اتلتیکو در این بازی خیلی خوب دفاع کرد و تمام فضاها را به روی ما بست. رقیب بازیکنان توانمند خوبی دارد.

وی افزود: گریژمان بازیکن توانمندی است و او یکی از بازیکنان مهم ماست، فردا با او صحبت می کنم. می دانم او در شرایط بدی قرار دارد ولی او بازیکن خوبی است و می تواند از این بحران عبور کند.

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: در حالت کلی از عملکرد تیم رضایت دارم. درست است که ما نتوانستیم به پیروزی برسیم اما در برخی از اوقات عملکردی عالی داشتیم. بازی کردن مقابل اتلتیکو کار آسانی نیست چون تیمی منظم و جنگنده است.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول