اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت قمی‌ها در 10 رویداد بدن‌سازی و پرورش‌اندام سال 99

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری 10 رقابت ورزشی در رشته‌های مختلف تا پایان سال خبر داد.

رقابت قمی‌ها در 10 رویداد بدن‌سازی و پرورش‌اندام سال 99

سعید آمده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به مدیران باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران عزیز رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم اعلام کرده‌ایم که تقویم پیش‌بینی شده توسط هیأت پیشنهادی است و اولویت هیأت برگزاری مسابقات در تاریخ‌ها و باز‌های زمانی مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود که متاسفانه همچنان شاهد شیوع ویروس کرونا در جامعه هستیم، در صورت صدور مجوز برای برگزاری هر یک از 10 رقابت پیش‌بینی شده هیأت تا پایان سال جاری، بخش‌نامه آن را حداقل یک ماه قبل از تاریخ برگزاری اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: نخستین رقابت پیش‌بینی شده در تقویم هیأت به برگزاری مسابقات ددلیفت چند جانبه گرامیداشت شهدای سلامت اختصاص دارد که برای نیمه دوم مرداد ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مسابقات قوی‌ترین مردان قم نیز با عنوان گرامیداشت شهدای مدافع حرم برای چهاردهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی استان قم نیز برای روز 28 شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه می‌خواهیم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی قم با عنوان فستیوال ورزش‌های قدرتی را هفتم آذر در سالن شهید طاهریان برگزار کنیم.

آمده عنوان کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات فیتنس آقایان قهرمانی باشگاه‌های قم در نیمه دوم آذر ماه به میزبانی سالن شهید طاهریان، برگزاری نخستین دوره رقابت‌های فیتنس بانوان قهرمانی باشگاه‌های قم در نیمه دوم آذر و مسابقات مچ‌اندازی مردان و بانوان قم در نیمه اول دی‌ماه در فرهنگ‌سرای جوان هم برنامه‌ریزی شده است.

وی ابراز کرد: مسابقات پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی باشگاه‌های قم را در نیمه اول بهمن در سالن شهید حیدریان برای دومین بار در سال برگزار می‌کنیم و ورزشکاران رشته پرس سینه در نیمه دوم بهمن در مجتمع ورزشی انقلاب رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در صورت صلاحدید فدراسیون میزبان یکی از رویدادهای باشگاهی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول