اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

معدوم سازی 637 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در شهرستان ایلام

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام، گفت: مقدار 637 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف، از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی کشف، ضبط و معدوم شد.

معدوم سازی 637 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در شهرستان ایلام

محمد علی‌رحمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در راستای تحقق اهداف نظارتی دامپزشکی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف بهداشتی در امر عرضه فرآورده‌های خام دامی، گشت هفتگی بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و... توسط اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در سطح بخش انجام شد.

وی افزود: در این راستا مقدار 637 کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ، آلایش مرغ و ماهی فاسد و غیر قابل مصرف که طی بازدیدهای دوره‌ای اکیپ گشت نظارت بهداشتی دامپزشکی شهرستان ایلام از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف، ضبط و معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام، اظهار کرد: طی این بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی  ضمن ارائه توصیه‌های بهداشتی، در مورد تخلفات مشاهده شده تذکر و اخطاریه داده شد.

دقت در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی

وی تصریح کرد در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی( گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ و...) پس از دقت نظر به شرایط ارگانولپتیکی( ظاهری) به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت کرده و پس از اطمینان از شرایط مناسب نگهداری فرآورده‌ها خرید خود را انجام دهند.

علی‌رحمی ادامه داد: شهروندان استان  در صورت مشاهده تخلف‌ها در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را در استان ایلام با شماره سامانه پیامکی 50001517 به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی مرتبط با تخلفات دامپزشکی است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول