اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حدود ۴۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند، بایدن «زوال عقل» دارد

نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که حدود ۴۰ درصد از مردم اعتقاد دارند، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور دچار زوال عقل است.

حدود ۴۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند، بایدن «زوال عقل» دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حملات لفظی رئیس‌جمهور آمریکا به جو بایدن رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری از یک سو و نگرانی‌ها درباره گاف دادن‌‌های بایدن تشدید شده، نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها به زوال عقل بایدن باور دارند.

به نوشته اسپوتنیک، نتیجه نظرسنجی موسسه آمریکایی «راسموسن» نشان می‌دهد که «۳۸ درصد از رأی‌دهندگان احتمالی (در انتخابات ریاست جمهوری) ایالات متحده فکر می‌کنند که بایدن به نوعی (بیماری) زوال عقل دچار است».

از جمله دیگر نکات مهم این نظرسنجی آن است که بیست درصد از رای‌دهنگان حزب دموکرات اعلام کردند که از نظر آنها بایدن دچار این نوع اختلال ذهنی است.

۶۶ درصد از رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه آمریکایی در این نظرسنجی اعلام کردند که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) دچار زوال عقل است و سی درصد از رأی‌دهندگان و حامیان احزاب مستقل هم این باور را دارند.

این نظرسنجی در حالی انجام شده که در هفته‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا بارها توانایی ذهنی و جسمی رقیب دموکرات خودش را هدف قرار داده است.

ترامپ در یک اظهارنظر در مصاحبه با فاکس نیوز گفته بود: «بایدن وقتی صحبت می‌کند نمی‌تواند دو تا جمله کنار هم بچیند. منظورم این است که این آدم بلد نیست حرف بزند. بعد ممکن است رئیس‌جمهورتان شود، چون بعضی‌ها مرا دوست ندارند».

رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه هفته جاری در یک توییت در این باره نوشت: «هیچ کسی خواستار آن نیست که فردی با ضریب هوشی پایین مسئولیت کشورمان را در دست بگیرد و جو بایدن خوابالو قطعا فردی با ضریب هوشی پایین است».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول