اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هزینه ۴ میلیارد ریالی شهرداری سمنان برای ساخت زائرسرا در مشهد

شهردار سمنان گفت: در دو سال گذشته شهرداری سمنان افزون بر چهار میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس هزینه کرده است.

هزینه ۴ میلیارد ریالی شهرداری سمنان برای ساخت زائرسرا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد ناظم‌رضوی صبح امروز در جلسه بررسی وضع ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس که به ریاست استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دو سال گذشته شهرداری سمنان افزون بر چهار میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس هزینه کرده است.

وی اضافه کرد: در روزهای آینده یک میلیارد ریال در قالب تأمین میلگرد و آهن‌آلات برای ساخت این زائرسرا از سوی شهرداری سمنان اختصاص می‌یابد.‌

شهردار سمنان با بیان اینکه برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس از عاملان داخل استان استفاده شود، ادامه داد: در کنار شهرداری سمنان دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در قالب‌های مختلف برای ساخت این طرح مهم ارزشی اقدام کنند.

تحقق تعهدات سازمان صمت برای ساخت زائرسرای سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: تا دو ماه آینده سازمان صنعت، معدن و تجارت تعهدات خود را برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس عملیاتی می‌کند.

علی تشنه‌دل افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و شهرداری سمنان قرار شد ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس پرداخت کنند که تاکنون این اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هر تعهدی را که قبول می‌کند، با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

در این جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای تأمین اعتبار و بسیاری از صاحبان واحدهای صنعتی برای تأمین مالی این طرح مهم و ارزشی اعلام آمادگی کردند.

زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس، پنج هزار مترمربع زیربنا دارد و عملیات ساخت آن در مرحله اولیه است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول