اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آقای خوئینی‌ها! دشنه شما و هم فکران‌تان تن اقتصاد کشور را زخمی کرده‌است

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در نامه‌ای به موسوی خوئینی‌ها نوشت: وقتی جوی خونی که از تن اقتصاد کشور جاری است را دنبال می کنیم به برخی سوالات می رسیم که جوابش جز دشنه در دست شما و هم فکران شما نیست.

آقای خوئینی‌ها! دشنه شما و هم فکران‌تان تن اقتصاد کشور را زخمی کرده‌است

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی طی نامه‌ای درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به وی نوشت: امروز علی الظاهر با شما امروز علی الظاهر با شما در بحث دغدغه اقتصاد و معیشت مردم هم دغدغه ایم، ولی تفاوت امر این است که وقتی جوی خونی که از تن اقتصاد کشور جاری است را دنبال می کنیم به برخی سوالات می رسیم که جوابش جز دشنه در دست شما و هم فکران شما نیست.

متن این نامه خطاب به  به موسوی خوئینی‌ها به شرح زیر است:

سخن امروز ما دانشجویان خط امام با شما با تمام سخنان پیشین متفاوت است. قرار نداریم درباره ابهامات تسخیر لانه جاسوسی از شما بپرسیم. قرار نداریم از اتهامات تفکرات التقاطی مارکسیستی شما در مسجد جوزستان که نگرانی شهید بزرگوار مطهری را بر انگیخته بود و در نهایت سبب شهادت ایشان شد بپرسیم. قرار نداریم از کینه شما از شهید بزرگوار سید محمدحسین بهشتی بپرسیم. قرار نیست از اتهام شما در پنهان کردن اسناد جاسوسی بنی صدر (اس دی لور!) پیش از انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری بپرسیم. قرار نیست از فشار شما برای بررسی نشدن اتهامات بهزاد نبوی در پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر بپرسیم، امروز بسیار سوالاتی هست که از شما نداریم!

امروز علی الظاهر با شما هم دغدغه ایم, دغدغه اقتصاد و معیشت مردم. ولی تفاوت امر این است که وقتی جوی خونی که از تن اقتصاد کشور جاری است را دنبال می کنیم به برخی سوالات می رسیم که جوابش جز دشنه در دست شما و هم فکران شما نیست.

آقای موسوی خویینی ها ! شما در نامه خود از "مشکلات طاقت سوز معیشتی" گفتید، بله مردم ما در کوران مشکلات اقتصادی قرار دارند اما سوال ما از شما این است نقش شما و هم فکران شما در بازار مسکن در 40 سال بعد از انقلاب چه بوده است؟

نزدیکان شما بالاخص آقای حسن کروبی با تقسیم زمین ها در اوایل انقلاب چه کردند؟ بعد از فتوای زمین شهری حضرت امام، شما در کمیسیون اصل نود با 9 نامه وزیر وقت از فساد در واگذاری زمین های تهران مطلع شدید، برای مبارزه با این فساد مرتبط با معیشت مردم چه کردید؟

شما که قلم شیوایی در نوشتن نامه دارید آیا وقتی نخست وزیر محبوبتان، میرحسین موسوی 6 ماه تمام یک جلسه با وزیر مسکن خود نگذاشت و بر تخلف سید مهدی موسوی در واگذاری زمین ها در پرونده "واترگیت" سرپوش گذاشت و پس از اعتراض وزیر وقت به امام او را نیمه شب عزل کرد نامه ننوشتید و ایشان را مخاطب جملات دلسوزانه خود برای انقلاب قرار ندادید؟

چرا وقتی طبق قانون، شهرهای پرند و پردیس در حال ساخت بود و همزمان آقای کرباسچی رفیق هم‌مسلک شما در حال فروش آسمان تهران بود یک نامه حواله ایشان نفرمودید و از عاقبت این کار ابراز نگرانی نکردید؟ چرا وقتی عبدالعلی زاده وزیر مسکن دولت اصلاحات و یار غار شما سال 82 به جای ایجاد قدرت خرید مسکن برای مردم و ساخت خانه طرح غیر اسلامی و تحقیر کننده مسکن متری را مطرح کرد از اوضاع قشر مستضعف و بی تدبیری رفقایتان برافروخته نشدید و فریاد وا عدالتا سر ندادید؟ 

امیدواریم فراموش نکرده باشید با تَکرار محمد خاتمی برادر سیاسی شما و حمایت همه جانبه شما بود که وزیر مسکنی سرکار آمد که حداقلی ترین طرح مسکن در این کشور که بسیار جوانان امیدها بدان بسته بودند، مسکن مهر را مفتضح خواند و نیمه کاره رها کرد بدون آن که در این همه سال یک خانه برای مردم ساخته باشد. بله ما با شما از مسکن مهر امروز به تزهای مسکن 25 متری و واقعیات دهشتناک پشت بام خوابی رسیده‌ایم! 

 دولت تَکراری شما بود که از سال 92 تا 96 با افزایش سود سپرده های بانکی حتی گاه تا دو برابر نرخ تورم عمومی نقدینگی سرسام آوری را مثل یک بمب ساعتی در بانک ها حبس کرد تا تورم ناشی از آن با اولین نوسان سیاسی بین المللی در سال 97 به زندگی مردم سرازیر شود.

راستی چرا به نامه  آقای آخوندی به رئیس مجلس وقت برای خروج از قانون مالیات بر عایدی سرمایه اعتراض نکردید؟ چرا به برداشتن سد ورود تورم ناشی از نقدینگی به معیشت مردم معترض نشدید؟

این سوالات پایانی ندارد و مطرح کردن هر کدام تنها تعجب مخاطب را افزون می کند که چگونه شما مخاطب به حق این کلام امیر المومنین(ع) هستید که: انّهُم لَیطلبون‌ حقاً هم تَرَکوه و دماً هُم سَفَکوه. چرا که حقی که وانهاده و برگردن دارید را از کسی طلب می کنید که بیشترین دغدغه برای معیشت مردم داشته و دارد آن قدر که حتی در خطبه نماز عید فطر هم از حجم نقدینگی کشور غافل نمی شود و دغدغه خویش را با مردم مطرح و از مسئولین طلب می کند.

توقع ما جوانان از شما پیران سالخورده این است که اگر معرفت قبول تقصیر و پوزش طلبی از ملت را ندارید دست کم گاه سکوت را شناخته و نمک به زخم که زدید، نزنید.

امسال در سال حساس منتهی به انتخابات مطمئن باشید جریان دانشجویی  آدرس غلط دادن های جریان فکری شما به مردم را تاب نیاورده و به جدال احسنف خاطیان را رسوا خواهد کرد!

 والسلام علی من اهله

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول