اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گچساران تا ۳هفته آینده وارد پیک جدید کرونا می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: گچساران در ۲الی۳هفته آینده به پیک خواهد رسید.

گچساران تا ۳هفته آینده وارد پیک جدید کرونا می شود

به  گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرین غلامیان در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد دو هزار و ۴۵۷نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون جواب تعداد دوهزار و ۲۱۵نمونه از آزمایشگاه مرجع به شهرستان ارسال شده است، افزود: در حال حاضر در انتظار جواب242نمونه از افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس هستیم.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه تاکنون تعداد 369 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونامثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: متاسفانه در دو روز اخیر پنج بیمار کرونایی در این شهرستان فوت شده که از این تعداد 3فرد مبتلا دارای بیماری زمینه از جمله دیابت ، ریوی و قلبی بوده و 2فرد مبتلا شده یک آقا با22سال سن و یک خانم 37ساله  بدون بیمار زمینه ای متاسفانه فوت شدند.

وی تصریح کرد:۹درصد مبتلایان به ویروس کرونا معادل ۳۴ نفر در مناطق روستایی شهرستان سکونت دارند.

غلامیان عنوان کرد، این 2فرد فوت شده برای درمان به بیمارستان شهید جلیل اعزام شده بودند که متاسفانه به دلیل وخامت بیماری فوت شدند.

غلامیان گفت: در حال حاضر 19بیمار کرونایی در بیمارستان گچساران بستری هستند که از این تعداد 2بیمار وضعیت خوبی ندارد.

غلامیان با ابراز نگرانی از افزایش روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا و کمبود تجهیزات و امکانات گفت: ۲الی ۳هفته آینده شهرستان به پیک خواهد رسید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰درصد از بیماران کرونایی شناسایی شده در این شهرستان سه هفته گذشته به ثبت رسیده است  که در صورت ادامه روند کنونی رسیدن به پیک بیماری کرونا تا سه هفته آینده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول