اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار درخنداب فراهم شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ظرفیت‌‌های بالای شهرستان خنداب در حوزه گردشگری و کشاورزی گفت: باید بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان خنداب به درستی فراهم شود.

بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار درخنداب فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در نشست اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مشکلات واحدهای تولیدی  شهرستان خنداب بررسی شد.

نشست اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مشترک با شهرستان خنداب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان، سرپرست سازمان صمت  استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان،  مدیران و مسوولین بخش دولتی و سیستم بانکی و نمایندگان واحدهای تولیدی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 در این جلسه مسائل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی بررسی و با صدور مصوبات لازم به موضوعات طرح شده رسیدگی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مرکزی در این نشست اظهار کرد:شهرستان خنداب در حوزه گردشگری، کشاورزی، خدمات و اقتصادی ظرفیت‌های بسیاری دارد، اما آنطور که باید و شاید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.

سعید فرخی افزود: با توجه به اینکه شهرستان خنداب در حوزه کشاورزی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، باید ظرفیت‌های مناسب در بخش فرآوری محصولات کشاورزی ایجاد شود تا بتوان از این ظرفیت‌ها به درستی بهره برد.

وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری مجوز ایجاد یک هتل و مجوز بهره‌برداری چندین بوم‌گردی صادر شده که می‌تواند در رونق گردشگری خنداب موثر واقع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مرکزی ادامه داد: باید بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان خنداب به درستی فراهم شود.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول