اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قضازدایی در دستور کار دستگاه قضاست

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از طرح‌های تحولی قوه قضائیه بحث قضازدایی است، گفت: یکی از مصادیق این موضوع بحث موسسات و کانون‌های داوری بوده که ساماندهی آنها ضروری است.

قضازدایی در دستور کار دستگاه قضاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی امروز در دیدار با کارشناسان دفتر حمایت از ایثارگران با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده هستیم، اظهار داشت: اگر امروز در این جایگاه هستیم به برکت خون شهدا بوده و بر همین اساس ملکف هستیم بدون منت به این عزیزان خدمت کنیم .

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف قوه قضائیه در کنار مردم بودن است، اضافه کرد: انسان‌ها به صورت اکتسابی دارای کرامت هستند و بر همین اساس مکلف هستیم کرامت ارباب رجوع را حفظ کنیم ولو اینکه مجرم باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از طرح های تحولی قوه قضائیه بحث قضازدایی است، تصریح کرد: یکی از مصادیق این موضوع بحث موسسات و کانون‌های داوری بوده که ساماندهی آنها ضروری است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول