اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شمیم عطر رضوی در میان فراگیران آموزشگاه شهید قاضی طباطبایی نزسا

با حضور گروه خادمان رضوی و پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شمیم عطر رضوی در آموزشگاه شهید قاضی طباطبایی(ره) نزسا پیچیده شده و رزق معنوی ارزشمندی در دهه کرامت سال ۹۹ نصیب فراگیران آموزشی این مرکز شد.

شمیم عطر رضوی در میان فراگیران آموزشگاه شهید قاضی طباطبایی  نزسا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) صبح امروز گروه خادمین رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد رضوی در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید قاضی طباطبایی(ره) نزسا حضور یافته و فضای پادگان را به شمیم عطر رضوی متبرک کردند.

 این مراسم با استقبال از گروه خادمین رضوی با حضور کلیه پایوران و فراگیران از ورودی آموزشگاه آغاز و با مشایعت پرچم ضمن احترام به شهید گمنام مدفون در ورودی حسینیه، پرچم رضوی وارد حسینیه شهید محراب قاضی طباطبایی شد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد توفیق‌راد، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه شهید قاضی تبریز ضمن خوشامدگویی به حاضران و گروه خادمین رضوی اظهار داشت: بنده به نوبه خود و تمام 1400 فراگیر آموزشی این مرکز حضور خادمین رضوی را خیر مقدم گفته و قطعا حضور پرچم رضوی مایه خیر و برکت خواهد بود.
 
وی افزود: کلاس‌های برگزار شده در طول دوره آموزشی بر پایه منابع عقیدتی و اعتقادی است و علی‌رغم تعطیلی کلاس‌های آموزشی برای برگزاری این مراسم، این رزق معنوی از تمامی کلاس‌ها و آموزش‌ها بالاتر است.
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه بیان داشت: ویروس منحوس کرونا ما را متاسفانه از عرض ارادت بیشتر و تبرک به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) منع کرده است اما همان حضور این پرچم موجبات برکت و سلامتی خواهد بود و از خادمین رضوی نیز خواهشمندم به نیابت از این فراگیران عزیز زیارت و دعایی در حرم مطهر داشته باشند. 
  
در ادامه مراسم نیز با مداحی مداح اهل بیت و مدح و ثنای امام رضا(ع) ضمن ایجاد فضای معنوی و زمزمه صلوات خاصه را قرائت کرده و در خاتمه مراسم نیز نشان افتخار خادمی رضوی به سرهنگ پاسدار داوود زینالی فرمانده آموزشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین توفیق‌راد، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه اعطا شد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول