اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ساخت مستند معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فرآیند تصویربرداری مستند دوقسمتی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه این استان آغاز شد.

ساخت مستند معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان

بهنام مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه فرآیند تصویربرداری مستند دوقسمتی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان آغاز شد، اظهار کرد: این برنامه با هدف معرفی بهتر فرهنگ وقف و آشنایی بیش ‌از پیش مردم با امامزادگان استان سمنان ساخته می‌شود.

وی افزود: این برنامه از محل بند چ قانون بودجه و با همکاری صداوسیمای مرکز سمنان در حال ساخت است که پس از تکمیل فرایند ساخت از سیمای مرکز سمنان پخش خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: وقف یکی از سنت‌های نیکو است که از گذشته وجود داشته و از گذشتگان ما به میراث رسید.

مطلبی عنوان کرد: یکی از وظایف و مأموریت‌های ما در روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان استفاده از ظرفیت‌های رسانه جهت معرفی ابعاد مختلف وقف به‌عنوان یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون‌رفت از بسیاری از معضلات اجتماعی است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس با ارتباط‌گیری با صداوسیما و سایر رسانه‌های برخط و مکتوب تلاش داریم تا آثار و برکات وقف را برای مردم بازگو کنیم.

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط خوبی با رسانه‌های استان برقرار است و زحمات تمامی رسانه‌های استان در جهت انعکاس آثار و برکات موقوفات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بقاع متبرکه استان جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول