اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۹۰۰بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش مومنانه گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: به مناسبت دهه کرامت ۹۰۰بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۹۰۰بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش مومنانه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز چهارمین  مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت دهه کرامت در حسینیه ثارالله گچساران آغاز شد.

 سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در حاشیه این رزمایش اظهار کرد:  چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت دهه کرامت از امروز آغاز شد.

  وی افزود: در چهارمین رزمایش کمک مومنانه تعداد ۹۰۰بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا  که از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: این بسته‌ها   شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه ، حبوبات و مرغ  است که بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

نورایی نسب با بیان اینکه در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسته‌های معیشتی از سوی نهادهای حمایتی سپاه و هیات مذهبی در بین خانوارهای تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا توزیع شد، گفت: تا به امروز هفت هزار و ۵۰بسته معیشتی  اقلام غذایی و بهداشتی در این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: بیش از 7500 خانوار آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند و به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند از سوی پایگاه‌های مقاومت هر محله شناسایی شده که اقلام معیشتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول