اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

دیدار مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با «رضا ایرانمنش»

حمید نیلی، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایران‌منش هنرمند و بازیگر جانباز سینما، تئاتر و تلویزیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با «رضا ایرانمنش»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، در این عیادت که در شهر کرمان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جمعی از مدیران ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و‌ مدیر تماشاخانۀ سرو برگزار شد، حمید نیلی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر ارزنده و توانمند سینما و تئاتر، بر لزوم بهره‌مندی جامعۀ فرهنگی و هنری کشور از تجارب ارزشمند این چهرۀ برجسته تأکید کرد.

وی افزود: آرزومندیم که رضا ایران‌منش عزیز را دوباره سلامت و استوار بر قلۀ هنر ارزشی و متعهد ایران ببینیم و نسل جدید و جوان حاضر در جبهۀ جنگ نرم و مقابلۀ فرهنگی، قدر این سرمایه‌های ذی‌قیمت و گنج‌های ماندگار دوران دفاع مقدس را بیشتر بدانند. ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های گوناگون از تجربیات این هنرمند سرافراز و متعهد استفاده کنیم.

 

رضا ایران‌منش نیز در این دیدار گفت: آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیز در ادامۀ این راه سخت و گاه طاقت‌فرسا دارم و از خداوند برای همۀ کسانی که برای شهدا و در راه شهدا قدم و قلم می‌زنند توفیق آرزومندم .

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پایان این دیدار به نمایندگی از بنیاد فرهنگی روایت فتح، ضمن ابلاغ پیام ارادت جمعی از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنر مقاومت اعم از سینما، تئاتر و تلویزیون، برای این هنرمند آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

انتهای پیام/ 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول