اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ورود هلال‌احمر به بازی‌های سیاسی خیانت به این جمعیت است/دستگاه قضا پول مردم را از سلبریتی‌ها بازستاند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود هلال‌احمر به بازی‌های سیاسی و سیاسی کردن هلال احمر خیانت به این جمعیت است.

ورود هلال‌احمر به بازی‌های سیاسی  خیانت به این جمعیت است/دستگاه قضا پول مردم را از سلبریتی‌ها بازستاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: هلال احمر نهادی مردمی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه است که هدف از تشکیل آن مشخص و کارکرد آن نیز یاری رساندن به مردم در هنگام سختی‌ها و مشکلات است.

وی تصریح کرد: ورود هلال‌احمر به بازی‌های سیاسی و  سیاسی کردن آن خیانت به این جمعیت است،  هلال احمر یک مجموعه خدوم، مردمی و غیرسیاسی است که نباید اجازه داد با سیاسی شدن آسیب ببیند.

 

هلال احمر در حوادثی چون تصادف، سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی پیشتاز خدمات انسان‌دوستانه بوده و امدادگران جمعیت با نیت الهی و خالصانه به مردم خدمت کردند 

 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: این نهاد همواره در حوادثی چون تصادف، سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی پیشتاز خدمات انسان‌دوستانه بوده و امدادگران جمعیت با نیت الهی و خالصانه به مردم خدمت کردند.

سلیمی گفت: همه باید از خدمات جمعیت هلال احمر منتفع شوند، انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر  نباید انتصابی و قوم و خویشی و توسط شخص رئیس جمهور باشد، بلکه باید از دل خود این مجموعه باشند تا با آشنایی و شناخت کامل بتواند این جمعیت را در رسیدن بهتر به اهداف یاری رساند.

وی بر لزوم تقویت ظرفیت و پشتوانه مردمی هلال احمر تاکید و اظهار کرد: توسعه آموزش‌های امدادی باید در دستور کار این جمعیت قرار گیرد.

 

 

در استان مرکزی مجوزهای اولیه دانشکده جامع علمی کاربردی هلال احمر اخذ شده اما حمایت لازم برای راه‌اندازی آن صورت نگرفت

 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: در استان مرکزی مجوزهای اولیه دانشکده جامع علمی کاربردی هلال احمر اخذ شده اما حمایت لازم برای راه‌اندازی آن صورت نگرفت که می‌طلبد با پرهیز از تمرکزگرایی این مهم را عملیاتی کرد.

 سلیمی با اشاره به وقوع سیل و خیانت‌هایی که برخی از سلبریتی‌ها در جریان سیل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند، گفت: در بحث سیل و زلزله شاهد بودیم برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های سیاسی با سوءاستفاده از اعتماد مردم کمک‌های مردمی را به جیب زدند که لازم است قوه قضائیه در این بخش نیز ورود کرده و پول مردم را بازگرداند.

 

در سیل و زلزله برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های سیاسی با سوءاستفاده از اعتماد عمومی کمک‌های مردمی را به جیب زدند که لازم است قوه قضائیه در این بخش ورود کند

وی با اشاره به نیازهای منطقه اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه هلال احمر شهر نیم ور، راه‌اندازی پایگاه امدادی در منطقه گردشگری آبگرم،  تعیین زمین برای پایگاه شهر نراق،  تقویت فیزیوتراپی و تجهیز آن در محلات و دلیجان، تخصیص سریع‌تر آمبولانس برای محلات و دلیجان با توجه به اخذ مجوز ، اختصاص خودروی اداری برای محلات و دلیجان  از نیازهایی است که باید هرچه سریع‌تر برآورده شوند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول