اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای برخی طرح‌ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار

استاندار زنجان گفت: شهرستان خدابنده با داشتن ظرفیت‌های بالای منطقه‌ای به جایگاه واقعی خود نرسیده و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیازمند مدیریت صحیح است.

اجرای برخی طرح‌ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خدابنده که با حضور سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده برگزار شد، اظهار کرد: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می‌توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.

مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه منظومه توسعه و اشتغال روستایی تدوین شده و به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت توجه خاصی شده است، افزود: برخی طرح‌ها نیازمند اعتبار خاصی نیست و با توجه به نقشه راه استان و تصمیم‌گیری درست می‌توان به نتایج مطلوبی رسید.

استاندار زنجان وجود ظرفیت‌های خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده، اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح‌های نوآورانه می‌توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی کرد.

استفاده از دانش نوین در کشاورزی همچون فرآوری محصولات کشاورزی و اصلاح فضای بیرونی غار عظیم و زیبای کتله‌خور و همچنین رسیدگی به ورودی شهر گرماب از جمله پیشنهادهای استاندار زنجان برای رونق بخش‌های کشاورزی و گردشگری این شهرستان بود.

در این جلسه قرار شد دبیرخانه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری، راه و مسکن و آب تشکیل شود و تا دو هفته آینده طرح‌های قابل اجرا در حوزه‌های مختلف را برای اجرا و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول