اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم تدوین قوانین جامع و هدف‌دار از سوی مجلس برای رفع مشکلات مردم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس بر لزوم تدوین قوانین جامع و هدف‌دار و نظارت دقیق بر حسن اجرای آنها از سوی مجلس شورای اسلامی جهت رفع پاره‌ای از مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

لزوم تدوین قوانین جامع و هدف‌دار از سوی مجلس برای رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عفت شریعتی امروز در شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم باید پای کار باشند، اظهار داشت: رفتار و عملکرد مدیران نشان دهنده عظمت و آبروی این نظام ولایی و اسلامی است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطا در جایگاه مدیریت به راحتی قابل گذشت خداوند متعال نیست، افزود: امروز حکومت انقلاب اسلامی با جمعیتی بیش از 80 میلیون نفر به‌عنوان امید و الگویی برای مستضعفان جهان است گرچه نظام استکباری و سلطه این موضوع را نخواهد پذیرفت و برای مقاصد شوم خود تلاش و دشمنی می‌کنند.

شریعتی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مورد این دوره از مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین قوانین جامع و هدفدار و نظارت دقیق بر حسن اجرای آنها از سوی مجلس شورای اسلامی جهت رفع پاره‌ای از مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

وی با تذکر جدی به برخی از مدیران گفت: اگر مدیری نمی‌تواند مشکلات مردم را حل و فصل کند و ناکارآمد است، باید کنار برود و در غیر اینصورت جهت تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی در راستای ایجاد آرامش، رفاه و امنیت برای آنها باید از هیچ کوششی دریغ نورزد.

شریعتی با بیان اینکه امسال رونق و جهش تولید مدنظر ویژه همه دستگاه‌ها قرار گیرد، افزود: به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری و مشورت با مدیران جهت پیگیری اهداف کلان توسعه‌ای برای شهرستان هستم.

علی صادقی فرماندار زرند با تاکید بر تسهیل فرآیندهای اداری برای سرمایه‌گذاران گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به همکاری و تعامل با حوزه صنعت و معدن هستند.

وی با اشاره به برخی از پیشرفت‌های چشمگیر شهرستان در بخش‌های مختلفی همچون صنعت و معدن و عمرانی، بر لزوم حمایت جدی از سرمایه گذاران و  تسهیل در درخواست‌ها و صدور مجوزات قانونی ایشان، همکاری و تعامل با آنها توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

فرماندار زرند گفت: در سال جدید شاهد تکمیل فرآیند تولید شمش فولادی با راه‌اندازی کارخانه فولاد زرند ایرانیان، بهره‌برداری از بیمارستان 146 تختخوابی جدید سینا زرند با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان با آخرین متد و تجهیزات پزشکی روز دنیا و بهره‌برداری از واحد اول گازی نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی و ورود آن به شبکه سراسری برق، خواهیم بود.

صادق‌زاده در پایان خواستار توجه جدی مدیران و اعضای ستاد کرونا شهرستان به رعایت موازین بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در سطح ادارات شد.

انتهای پیام/80022/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول