اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بورس بازی مدیران و کارمندان در ساعت اداری

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت در بورس مشکلاتی داریم، چرا که برخی از مدیران و کارمندان در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند، گفت: مدیر بورس باید این موارد را اطلاع دهد.

بورس بازی مدیران و کارمندان در ساعت اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در نسبت منابع به مصارف در رتبه هشتم قرار دارد و در موضوع تبصره ۱۸ با وجود اینکه ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده است در رتبه ششم قرار گرفته است اما به لحاظ جمعیتی در این رتبه نیستیم و این رتبه بسیار خوب و رضایت بخش است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جذب ۹ درصدی اعتبارات هم نیازمند توضیح است و باید با توضیحات مردم را به نسبت به بیمه‌های اجباری ارجاع دهیم، تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۱۲۶ نفر بیمه اجباری و بازنشستگی در استان وجود دارد که نشان از رونق، پویایی، تکاپو و اشتغال در واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها نشان از کیفی‌تر شدن این مهم دارد، عنوان کرد: باید مردم مطلع شوند چراکه این موضوع بسیار مهم بوده و این کارها ارزشمند است.

حقیقی با بیان اینکه در رابطه با تبصره ۱۸ در تلاش برای جذب اعتبارات هستیم تا جذب حداکثری انجام شود، بیان کرد: همچنین سازمان صمت و مسؤولان بانکی استان در موردن اقدام عملی، آخرین نتیجه و راهکار برای تبصره ۱۸ گزارش ارائه دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در مورد سرمایه در گردش واحدها از طریق ارزیابی وثیقه‌ها باید بررسی دقیق و جامعی شود، تاکید کرد: باید با سوء استفاده کنندگان از موقعیت به وجود آمده که واحد تولیدی آنها تعطیل شده و یا هیچ واحدی ندارند باید برخورد شود و نباید کسی خلاف قانون عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت در بورس مشکلاتی داریم چرا که برخی از مدیران و کارمندان در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند، گفت: مدیر بورس باید این موارد را اطلاع دهد.

حقیقی با اشاره به اینکه مدیر بورس در مورد داشتن حساب کارگزاری‌ها در استان راهکار ارائه کند، ادامه داد: این مهم در جلسه‌ای به صورت کارشناسی شده مصوب و اجرایی شود.

استاندار زنجان افزود:: در دیدار با رئیس بانک صادرات ایران مقرر شد طرح‌های عملیاتی با حضور مسؤولان استانی ارائه کنیم تا مدیران بانک‌ها در استان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که ارزش افزوده ایجاد کند و در بازار رقابت پذیر و آورده داشته باشد، باید ارائه شود، گفت: چنین پروژه‌هایی بر اساس استعدادهای نوین استان باشد تا تسهیلات کشوری خوبی جذب شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول