اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اهل‌بیت(ع) محور همبستگی ملت ایران هستند/ مردم از اجتماع در اجتماعات خودداری کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه همچنان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، افزود: مردم بایستی اصول بهداشتی را رعایت و از اجتماع در مجالس ترحیم و عروسی‌ها خودداری کنند.

اهل‌بیت(ع) محور همبستگی ملت ایران هستند/ مردم از اجتماع در اجتماعات خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه تجلیل کاروان خدام رضوی از مدافعان سلامت لرستان، اصل همبستگی را در اصول اسلامی اساسی خواند و اظهار کرد: تا این اصل در بین امت اسلامی وجود دارد، می‌توان به درجه‌های پیشرفت فرهنگی، دینی و اقتصادی رسید.

وی خاطرنشان کرد: در فراز و نشیب‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره شاهد وحدت و همبستگی ملت ایران بوده و هستیم، ضمن اینکه در تمام دوران‌ها قله وحدت، ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ولایت اهل‌بیت(ع) را محور همبستگی ملت ایران عنوان و تصریح کرد: این ولایت سبب شده امروز گردهم جمع شویم و از جوانان انقلابی و کادر درمانی و مدافعان سلامت تجلیل کنیم.

شاهرخی با تأکید بر اینکه همچنان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، افزود: مردم بایستی اصول بهداشتی را رعایت و از اجتماع در مجالس ترحیم و عروسی‌ها خودداری کنند.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود مردم بار دیگر با همبستگی، این ویروس منحوس کرونا را شکست دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور روحانیون در برپایی آداب شرعی کفن و دفن فوت‌شدگان به دلیل کرونا، از خدمات این قشر از جامعه نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول