اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی اسبق پرسپولیس به کادر فنی شاهین بوشهر اضافه می‌شود

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از تعیین تکلیف کادر فنی این تیم خبر داد.

مربی اسبق پرسپولیس به کادر فنی شاهین بوشهر اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید مسیگر در مورد تعیین تکلیف کادر فنی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و جدایی قطعی میشو کریستیچوویچ، به دنبال آن بودیم که سبک قبلی تیم را ادامه دهیم. به همین علت تصمیم گرفته شد تا دراکو دراژیچ در جهت تقویت کادر فنی به تیم اضافه شود و آقای کریمیان هم به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین احتمال دارد یک مربی داخلی دیگر نیز به کادر فنی ملحق شود.

وی در خصوص سابقه فعالیت های دارکو دراژیچ گفت: این مربی اهل کرواسی و 57 ساله، مربیگری فصل 2001-2000 کمک مربی فورتونا دوسلدورف، 2001 - 2004 سرمربی تیم ب دوسلدورف آلمان، فصل 2005- 2006 کمک مربی پرسپولیس زمان بگوویچ، 2007- 2009 سرمربی پوسوشیه کرواسی، فصل 2010 - 2011 سرمربی داماش ایرانیان، فصل 2011-2012 دستیار بلاژویچ در تیم مس کرمان، 2012- 2013 سرمربی داماش گیلان، 2014 - 2015 سرمربی المپیک کروواسی،  2017 - 2018 سرمربی مس کرمان و سال گذشته را به زادگاهش رفت.

مدیرعامل شاهین بوشهر در گفت و گو با روابط عمومی این باشگاه، تصریح کرد: دارکو علاوه بر تسلط به زبانهای آلمانی و انگلیسی، فارسی را تا حد خوبی یاد گرفته است. البته، وی دارای بهترین و بالاترین مدرک مربیگری اروپا در بین تمامی مربیان کرواتی که به ایران آمده اند، است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول