اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مجلس یازدهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم راسخ دارد

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه وکلای مجلس یازدهم دنبال منافع نظام، انقلاب و مردم هستند، گفت: مجلس یازدهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم راسخ دارد.

مجلس یازدهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم راسخ دارد

محمدرضا احمدی سنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مبارزه و مقابله جدی با مفاسد در کشور اظهار کرد: برآیند نشست‌های نمایندگان در مجامع مختلف از مجمع نمایندگان گیلان گرفته تا صحن علنی، همگی بر مبارزه جدی و هدفمند با مفاسد عزم راسخ دارند.

وی با اشاره به کمرنگ بودن جایگاه نظارت در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور قوانین متعدی در رابطه با مبارزه با مفاسد وجود دارد اما آنچه کم داریم نظارت بر حسن اجرای قوانین در این رابطه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به این نکته که امروزه چشم‌پوشی و بی‌توجهی به مقوله نظارت از دلیل ازدیاد مفاسد در کشور هستند، تصریح کرد: مجلس کنونی عزم بر مبارزه جدی با فساد دارد و معتقدم اگر نمایندگان با فساد مبارزه جدی کنند و چشم خود را در مقابل مفاسد نبندند یقیناً ریشه فساد در کشور خشکانده می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید با مفاسد شکل‌گرفته در ابعاد مختلف مبارزه جدی بشود، گفت: باید جلوی رانت و مفسده‌هایی که امروزه موجب شده تا مدیریت ما ناکارآمد جلوه گری کند، به‌شدت گرفته شود.

احمدی با بیان اینکه مجلس یازدهم یقیناً در راستای مبازره با مفاسد اقتصادی گام بر خواهد داشت، افزود: نمایندگان مجلس یازدهم متفق‌القول معتقدند باید بر نظارت‌های خود تشدید کنند.

وی با اشاره به حضور وکلا در حوزه‌های انتخابیه در جهت نظارت بر امور و احصا مفاسد احتمالی بیان کرد: در روزهای کنونی نیز که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند، در حال نظارت بر حوزه‌ها و پایش مفاسد احتمالی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه اگر نمایندگان، منافع انقلاب، نظام و مردم را در نظارت‌های خود لحاظ کنند، یقیناً تا حد زیادی با مفاسد اقتصادی مبارزه می‌شود، تصریح کرد: برخی از مدیران به دلیل منافع شخصی از منافع انقلاب و نظام چشم‌پوشی می‌کنند اما من معتقدم نمایندگان در مجلس یازدهم به دنبال منافع شخصی خود نبوده بلکه به دنبال تأمین منافع مردم به‌ویژه مستضعفین هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول