اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه خوئینی‌ها محصول ارتباط با مهره‌های هرز شده و دلبسته به آمریکاست

یک مدرس دانشگاه با بیان اینکه نامه خوئینی‌ها محصول ارتباط با مهره‌های هرز شده و دلبسته به آمریکاست، گفت: این نامه تصویر یک سقوط تمام عیار از این جریان را به نمایش گذاشت.

نامه خوئینی‌ها محصول ارتباط با مهره‌های هرز شده و دلبسته به آمریکاست

آرش پاک‌اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: یاد امام راحل به خیر که آن روز قلم در دست گرفته بود تا از یکی از خوش سابقه‌های ساده لوحی که در تکمیل پازل فرقه منافقین سنگ تمام گذاشت، اعلام برائت نماید، این شد که قلم را در خون دل فرو برد و بر جریده تاریخ نوشت: « من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم، هرگز چشم پوشی نکنم...»

مولف کتاب «کروبی در مدار سقوط» افزود: نامه موسوی خوئینی‌ها در راستای جان بخشیدن به جریان فتنه ارزیابی می‌شود، تصویر یک سقوط تمام عیار را پیش چشم پیروان خط امام(ره) و رهبری به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه نامه خوئینی‌ها محصول ارتباط با مهره‌های هرز شده و دلبسته به آمریکاست، ادامه داد: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام» ؛ این جمله ای بود که خمینی کبیر برای جنگی بی پایان با منافقینی که همدستی با دشمنان اسلام را به حلاوت خدمت در حکومت اسلامی ترجیح می دهند به یادگار گذاشت و راه تبری جستن از آنها را برای پیروانش زنده نگه داشت.

پاک‌اندیش گفت: فقدان باور عمیق به مبانی گفتمان امام و انقلاب در میان تجدیدنظرطلبان محملی فراهم کرده تا به واسطه درک زمان حیات اولیه انقلاب، از این نمد پوستینی برای خود بدوزند اما جریان جوان مومن انقلابی که در مسیر احیای اندیشه های اصیل امام و رهبری در راستای استقلال خواهی و پیشرفت گوی سبقت را از وابسته گرایان ربوده، این مهم برای امثال موسوی خوئینی ها و عافیت طلبان عمل گریز سخت گران آمده است.

وی تصریح کرد:‌امروز کاملا آشکار شده که دفاع از خط امام(ره) در مقاطع مختلف از سوی جناب موسوی خوئینی ها تنها به نگاه منفعت طلبانه اش در عالم سیاست باز می گردد به همین منظور امروز مشاهده می‌شود تلاش زایدالوصفی برای یارگیری از جریان سکولار از سویiii ایشان صورت می گیرد. 

این استاد دانشگاه افزود: گویا امروز بینات انقلاب اسلامی برای جناب موسوی خوئینی ها نامفهوم است لذا ارتباط و همکاری با مهره های هرزشده و دلبسته آمریکا منجر به نگارش چنین نامه ای از جانب ایشان شده است.

وی گفت: به جناب موسوی خوئینی‌ها توصیه می‌شود کتاب "رنج‌نامه؛ نامه حجت‌الاسلام سید احمد خمینی به آقای منتظری" به عنوان سندی که در سال ۶۸ از طرف مرحوم حاج احمد خمینی خطاب به آقای منتظری منتشر شد را بار دگر دقیق و عمیق مرور کند، باشد که با مطالعه این رنج‌نامه عاقبتش ختم به خیر شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول