اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ساختمان نظام وظیفه و کلانتری ۱۳ تویسرکان

ساختمان نظام وظیفه و کلانتری ۱۳ با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در تویسرکان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان نظام وظیفه و کلانتری ۱۳ تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز پروژه کلانتری ۱۳ سرابی و ساختمان جدید نظام وظیفه فرماندهی انتظامی با حضور کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تویسرکان در این آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه را سال ۹۷ اعلام کرد و گفت: ساختمان نظام وظیفه فرماندهی انتظامی و کلانتری ۱۳ سرابی در زمینی به مساحت ۴۸۹ متر مربع احداث شده است.

محمد معصومی با اشاره به اینکه این پروژه در دو طبقه هر کدام در ۱۲۵ متر مربع ساخته شده افزود: این پروژه در راستای خدمات دهی به مردم با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کسب رضایت مندی مردم منطقه سرابی ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور مسوولان این پروژه افتتاح و خدمات دهی خود آغاز می کند،اعتبار هزینه شده برای این پروژه نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان را ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه هر چه داریم مرهون خون شهداست گفت: تویسرکان یکی از شهرستان‌های امن استان همدان با برخورداری از شاخص‌های امنیتی خوب است.

فرماندار تویسرکان نیز با بیان اینکه امنیت داخلی  شهر به عهده نیروی زحمتکش انتظامی است که این نهاد در شهرستان عملکرد خوبی دارد گفت: بنده طی روزهای گذشته از روند اجرایی این پروژه چند بار بازدید کردم.

سید رسول حسینی در ادامه انجام چند مورد از مطالبات شهرستان را از فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خواستار شد و گفت: تویسرکان دومین شهرستان استان از حیث فرهنگی در مطالعات انجام شده از سوی دانشگاه بوعلی معرفی شده است.

وی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: قریب به ۸۰ سال از شهرستان شدن تویسرکان می‌گذرد اما پلیس راه ندارد مضوبه این طرح گرفته شده و برای راه‌اندازی نیاز به نگاه ویژه شما دارد.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: پاسگاه چندمنظوره شهرستان با پیگیری مسوولان شهرستان بعد از چندین سال از نعمت گاز برخوردار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز اظهار کرد: ایران از امن‌ترین کشورهای دنیاست و استان همدان هم جزو چهار استان برتر کشور از لحاظ امنیت محسوب می‌شود که مهم هم به خاطر تدین و دین‌باوری مردم است.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه ۷۵ درصد جرائم در مرکز استان همدان، حدود ۱۴ درصد جرائم در ملایر، حدود ۹ درصد جرائم در نهاوند اتفاق می افتد افزود: حدود هفت درصد جرائم باقی مانده در شهرستان های دیگر استان رخ می‌دهد که خوشبختانه تویسرکان در این میان از شهرستان‌های دارای امنیت خوب است.

وی با بیان اینکه اگر با این دیدگاه نگاه کنیم ایجاد کلانتری ۱۳ سرابی جزو اولویت ما نبوده چراکه اولویت انتظامی برای مناطق بیش از ۲۰۰ هزار جمعیت و دارای جرائم گسترده است تاکید کرد: امروز با تلاش و پیگیریمسوولان و مطالبه مردمی شاهد افتتاح این کلانتری در شهرستان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در پاسخ به مطالبه فرماندار برای تسریع در احداث پلیس راه گفت: پلیس راه شهرستان جزو مصوبات ما نبود اما با پیگیری مسوولان به خصوص نماینده مردم تویسرکان در مجلس سال گذشته مصوبه ایجاد پلیس راه گرفته شد در حالی که جزو اولویت ما نبود چراکه پلیس راه بر مبنای وقوع تصادفات ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود محدویت مالی برای راه‌اندازی پلیس راه اقدام می‌کنیم خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در امور، مردم شهرستان می‌توانند برای انجام کار خود به جای جوکار تا راه‌اندازی پلیس راه به کلانتری ۱۳ مراجعه کنند.

 کامرانی‌صالح امنیت را از موضوعات مهم امروز جامعه دانست و تاکید کرد: امنیت نسبی است که دستیابی به آن مشارکت همه‌جانبه مردم را نیاز دارد که خدا رو شکر ما از این نعمت برخوردار هستیم.

وی با تقدیر از مشارکت مردم با پلیس تصریح کرد: امروز دشمنان مترصد خدشه‌دار کردن امنیت در کشور هستند اما آن‌ها با حضور آگاهانه مردم در کنار پلیس این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول