اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش/ شهرک‌های صنفی شهرستان ری ساماندهی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: پیگیری ساماندهی شهرک های صنفی شهرستان ری و تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد در درازمدت در سطح استان پیگیری می شود.

افزایش نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش/ شهرک‌های صنفی شهرستان ری ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان ری بخش عمده‌ای از ظرفیت صنعت استان تهران را دارد و نقش بسیار مؤثری در سطح کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به نقش لجستیکی شهرستان ری در بخش صنایع تبدیلی ادامه داد: باتوجه به اتفاقاتی که بخشی از آن مربوط به محیط کسب و کار کشور و بخشی نیز به دلیل مخاطرات طبیعی مانند بحث ویروس کرونا بوده، کار را برای تولیدکنندگان دشوار کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران افزود: تأمین مواد اولیه و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر رفته و بیش از گذشته لازم است تا واحدهای تولیدی حمایت شوند. 

عسگری بیان کرد: ستاد تسهیل با حداکثر ظرفیت و اختیاراتی که به این ستاد تفویض شده است با حضور شخص استاندار فعال شده و جلسات آن با حضور تمامی اعضای ستاد علاوه بر مرکز استان، روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود که امروز این جلسه با حضور مدیران کل استان در فرمانداری شهرستان ری برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز بیش از ۳۰مصوبه را بررسی کردیم، تصریح کرد: در رابطه با حدود ۸۰ درصد از درخواست هایی که بخش خصوصی از مدیران داشتند، تصمیم گیری ها انجام شد که تمام تصمیمات زمان دار هستند و طی زمان مقرر پیگیری خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: ساماندهی شهرک های صنفی شهرستان ری از برنامه‌هایی است که در سطح استان در حال پیگیری است که اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت و باتوجه به اینکه تاکنون مجتمع های صنفی متولی مشخصی نداشتند، در این راستا با وزارت صنعت توافق کردیم که مجوزها را وزارت صنعت صادر کند و لذا خدمات دولت از طریق این مرجع صادرکننده ارائه خواهد شد تا از نابسامانی‌ها خارج شویم. 

عسگری گفت: عدم استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰کیلومتر مهم‌ترین محدودیت تولیدکنندگان است که برای اصلاح این ضابط با محیط زیست توافقات لازم را انجام دادیم. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات تولیدکنندگان مربوط به مشکلات زیرساختی است که برای رفع آن تصمیماتی صورت گرفته و مهم‌ترین آن تدمین شهرک شمس آباد آب در درازمدت بوده که این موضوع از دغدغه‌های اصلی این شهرک است. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول