اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تقدیر آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت کرمانشاه

مراسم تقدیر آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت استان کرمانشاه در دهه کرامت در کنار پرچم متبرک بارگاه ملوکتی امام رضا (ع) در دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور جمعی پزشکان و پرستاران، مشتاقان به آن آستان برگزار گردید.

تقدیر آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت کرمانشاه

به گزارش فارس از کرمانشاه، در این مراسم نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با تقدیر از عملکرد کادر درمان استان کرمانشاه، اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا نمایندگی آستان قدس رضوی سعی کرد در کنار مدافعان سلامت حاضر شده و در حد توان خود این عزیزان را در مبارزه با این بیماری یاری کند.

سید جعفر امامیان اضافه کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی از همان روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا با حضور فعال و فیزیکی در کنار کادر درمان یک حرکت جهادی در حد توان انجام داده و همچنین با ایجاد کارگاه‌ها تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده شرایط تامین این محصولات را برای جامعه ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: در ایام عید نوروز امسال با برگزاری مراسم «مهر رضوی» با حضور خادمیاران آستان قدس از خدمات و زحمات مدافعان سلامت تقدیر شد و همچنین با حضور فعال در طرح مواسات و همدلی حدود 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم گردید.

همچنین در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز، خاطر نشان کرد: در ایام کرونا بیش از 50 هزار مریض در مراکز 16 ساعته وزیت شده و بیش از 40 هزار نفر نیز تست کرونا گرفته شده که حدود 7 هزار نفر آن‌ها در بیمارستان‌های معین بستری شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

دکتر محمودرضا مرادی ادامه داد: در مبارزه با بیماری کرونا زحمات بسیار زیادی از طرف کادر درمان و مدافعان سلامت کشیده شده و برخی از آن‌ها به این بیماری دچار شده و چند نفر از این عزیزان نیز به مقام شهید راه سلامت دست پیدا کرده و این نشان از حساسیت و دشواری بسیار زیاد این فعالیت دارد.

وی ادامه داد: هنگام مبارزه یک کادر درمان در بیمارستان، علاوه بر جان او، خانواده کادر درمان نیز در مبارزه با بیماری کرونا دخیل هستند؛ چرا که ممکن است این بیماری توسط کادر درمان به خانواده آن‌ها نیز سرایت کند و از این حیث حساسیت فعالیت این عزیزان دو چندان است.

حجت السلام و المسلمین زحمتکش، نماینده آستان قدس رضوی در این مراسم نیز، عنوان داشت: کادر درمان ما را به حفظ پوشش‌های جسمی و رعایت مسائل بهداشتی در مواجه با بیماری کرونا دعوت می‌کنند و از مردم می‌خواهند تمام تلاش خود را بکار گیرند که با رعایت مسائل بهداشتی از آلوده شدن به این ویروس جلوگیری کنند.

وی با تقدیر و تشکر از خانواده کادر درمان و مدافعان سلامت، عنوان داشت: در احادیث داریم کسانی که در کنار بیماران حاضر شده و از آن‌ها مراقبت و پرستاری می‌کنند اجر مجاهدت فی سبیل الله را دریافت می‌کنند و امیدواریم همه در این مبارزه پیروز بوده و به زودی شاهد حضور همه عزیزان در آستان قدس رضوی باشیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول