اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واردت 2200 قلم کالا در سال جاری به کشور ممنوع شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: واردات 2 هزار و 200 قلم کالاهای مختلف که تولیدات آن در داخل کشور انجام می‌شود، از خارج ممنوع اعلام شده و با واردکنندگان آن به شدت برخورد می‌شود.

واردت 2200 قلم کالا در سال جاری به کشور ممنوع شد

سیدمرتضی مدنی فدکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در راستای فرمایش رهبری انقلاب و نیز قوه مربوطه، به هیچ‌کسی اجازه نمی‌دهد از قانون عدول داشته باشند مگر انعطاف قانون به نفع مردم باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه رویکردها باید تسهیل امور مردم در دستگاه‌ها باشد، افزود: تعطیلی هیچ واحد صنعتی را به دلائل امور سخت‌گیرانه از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم، بنابراین، روسای ادارات درحل مشکلات مردم بکوشند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اداری باید در جهش تولید همت داشته باشند، اضافه کرد: سه قانون بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و قانون مشاغل خانگی در ادارات باید مورد توجه مجریان باشد، همچنین، باید تمامی مجریان نهایت تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

مدنی مدیران را به سمت و سوق دادن به حل مشکلات مردم امری پسندیده توصیف و اظهار کرد: در بررسی و مطالعات انجام شده هر کجا  قانونی را سخت‌گیرانه عمل کرده‌ایم، خلاف دیده شده و به سمت قانون‌شکنی سوق پیدا شده، بنابراین، باید تا جایی که امکان دارد، قانون را به نفع مردم تفسیر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بهبود فضای کسب و کار اکنون کشور ما رتبه 127 را در جهان دارد، افزود: اصلا این رتبه خوبی دروضعیت بهبود فضای کسب و کار در جهان که امسال توسط بانک جهانی با بررسی 10 شاخص در حوزه کسب و کار  را محاسبه کرده، نداریم، در بین 190 کشور دنیا  رتبه 127 در شان و جایگاه کشور اسلامی نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تسهیل در صدور مجوزها و کمک به حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در سال گذشته با ممنوع شدن واردات یک هزار و 330 قلم کالا قدم‌های خوبی برای دفاع از تولید داخلی برداشته شد.

مدنی بیان کرد: واردات 2 هزار و 200 قلم کالاهای مختلف که تولیدات آن در داخل کشور انجام می‌شود، از خارج ممنوع اعلام شده، با واردکنندگان آن به شدت برخورد می‌شود.

وی متذکر شد: اجازه نمی‌دهیم، کالای داخلی دست خوش عده‌ای سودجو واقع شود، همه باید کمک کنیم، با احدی هم تعارف نداریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در بحث کالاهای حوزه سلامت با سخت‌ترین برخورد اعمال قانون را داریم، بنابراین، تولیدکنندگان، فروشندگان و کسانی که در این حوزه تعللی را داشته باشند، هیچ اغماض نداریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول