اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت‌های افسارگسیخته، زندگی مردم را به چالش کشانده است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات معیشتی، زندگی مردم را نفس‌گیر کرده است، گفت: تنها راه مقاومت و تکیه برتوانمندی‌های داخلی و اعتماد به نیروی انسانی و توجه به سرمایه‌های داخلی کشور است.

قیمت‌های افسارگسیخته، زندگی مردم را به چالش کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مسعود خاتمی عصر امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: مشکلات معیشتی مردم، زندگی را نفس‌گیر کرده است، چون قیمت‌ها افسار گسیخته و برای قشر آسیب‌پذیر تحمل آن سخت شده است؛ یک جنگ تمام عیار اقتصادی در کشور حاکم است البته بیماری کرونا نیز مزید بر علت شد.

نماینده مردم و گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث سیاسی باید در کشور کنار برود چون دشمنی که شروع کننده جنگ است رفتن به پای میز مذاکره لازم نیست، گفت: تنها راه مقاومت و تکیه برتوانمندی‌های داخلی و اعتماد به نیروی انسانی و توجه به سرمایه‌های داخلی کشور است.

وی تشریح کرد: اکنون باید راه برای راه‌اندازی سرمایه‌های داخلی هموار شود تا اشتغال فراهم و تولید بیشتر شود، قاعدتأ سرمایه‌دار محیط امن و آرام می‌خواهد و مسؤولان اجرایی و قضایی شهرستان نیز محیط را باید فراهم کنند تا سرمایه‌دار احساس امنیت و آرامش بیشتری کند.

وی با بیان اینکه دولت باید در خدمت سرمایه‌گذار باشد نه اینکه سرمایه‌گذار اسیر ادارات شود، گفت: در جهش تولید موانع و بروکراسی اداری از سر راه سرمایه‌گذار باید برداشته شود چون بزرگترین سد راه هستند و  اگر این تغییر روش انجام نشود امسال جهش تولید رخ نخواهد داد.

از واردات بنزین به کشور جلوگیری و اکنون صادرکننده این انرژی باشیم

در ادامه علی بختیار با با بیان اینکه تقریبأ در چهار سال نمایندگی مجلس هیچ گونه چالشی در دو شهرستان نداشتیم تا چرخ توسعه پیشرفت کند، بیان داشت: در کمیسیون امور قضایی لوایح و طرح‌هایی سال‌ها مانده بود که مجلس دهم این قانون را در راستای تجارت بین المللی و الکترونیک پیش برد و توانست 400 ماده لایحه این قانون به تصویب رسید همچنین قانون حمایت از کودکان خیابانی و کار به تصویب رسید.

نماینده سابق گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون انرژی مجلس دو اقدام بزرگ پایگذاری شد و از واردات بنزین به کشور جلوگیری و اکنون صادرکننده این انرژی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم به مرز تولید هزارمیلیون متر مکعب گاز رسیدیم و از قطری‌ها پیشی گرفتیم که نشان می‌دهد اگر از ظرفیت‌های داخلی کشور که مدنظر مقام معظم رهبری است استفاده کنیم در سخت‌ترین شرایط نیز کارها را با شدت بیشتری پیش خواهیم برد.

بختیار با بیان اینکه سه سال در کمیسیون پاسخگویی مجلس سعی کردم نهادهای مختلف را در مقابل مأموریت‌ها و وظایفی که دارند پاسخگو کنیم، افزود: یکی از معضلات کشور عدم پاسخگویی در مقابل وظایف و مأموریت‌هایی که دستگاه‌ها در اختیار دارند است که مجلس یازدهم نیز این نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی را پیش ببرد.

نماینده سابق گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری مسؤولان شهرستان طرح‌های نیمه تمام از جمله از جاده خمین تا دامنه و موته یه گلپایگان، تصفیه خانه آب شرب و تعداد دیگر از پروژه‌ها که توسط نمایندگان اسبق کلید خورده بود را با تأمین به اتمام برسانیم.

بختیار خاطرنشان کرد: نگاه ما ایجاد طرح‌های زیر ساختی و سرمایه‌گذاری بود،  تعدادی از این طرح‌های سرمایه‌گذاری نیاز دارد که پیشرفت کند، ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری که تعداد زیادی از اینها سرمایه‌گذاری بزرگ و در حد  بیش از هزار میلیارد تومان است و می‌تواند تحولات بزرگی را در شهرستان فراهم کند.

وصیت نامه شهدا سند راهبردی برای نظام است

در ادامه حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا سند راهبردی برای نظام است، اظهار داشت: شهدا با صراحت تمام در وصیت‌نامه خود اهداف نظام را ترسیم کردند، یکی از عوامل موفقیت مسؤولان نظام جمهوری اسلامی عمل به وصیت نامه شهدا است.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: اقدام انقلابی دادستان گلپایگان در بحث ورود به ساماندهی وضعیت گرانی مسکن و گرانفروشی و همچنین مقابله با زمین خواری در شهرستان گلپایگان جای قدردانی دارد، به این  قبیل اقدامات در کشور و شهرستان گلپایگان به شدت نیاز داریم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول