اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت 7500 فقره وام قرض الحسنه به سیل زدگان بخش ماژین

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام، گفت: مبلغ 240 میلیارد ریال در قالب 7500 فقره وام قرض الحسنه به افراد آسیب دیده از سیل بخش ماژین پرداخت شد.

پرداخت 7500 فقره وام قرض الحسنه به سیل زدگان بخش ماژین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بهزاد عزت‌پناه مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام صبح امروز به مناسب سالروز آزادسازی مهران در دیدار با  فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان، گفت: حماسه دهم تیرماه ۱۳۶۵ و سالروز آزادسازی مهران قهرمان، نقطه عطفی در تاریخ ایران است زیرا رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی و شجاعت فراوان توانستند دشمن بعثی را از خاک وطن بیرون و مهران عزیز را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه ملت مدیون خون شهدا هستند، افزود: ما هر چه داریم در سایه جان فشانی شهداست، این عزیزان با ایثار جان و مال خود، عزت و اقتدار را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند و نام و یاد این قهرمانان همیشه جاوید تا ابد در تاریخ ایران جاودانه خواهد ماند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام در ادامه با اعلام گزارش عملکرد بانک کشاورزی در زیر بخش‌های مختلف شامل قرض‌الحسنه ازدواج، قرض‌الحسنه کمیته امداد، قرض‌الحسنه بهزیستی، قرض‌الحسنه ایثارگران، صندوق توسعه ملی، مکانیزاسیون، بذور گواهی شده، عشایر کوچنده، بانکداری پیوندی، اشتغال روستایی، بند الف تبصره 18( ملی و استانی)، زلزله( کالا ،خودرو ،مسکن روستایی)، پرداخت خسارت سیل ماژین و کمک‌های فنی اعتباری اظهار کرد: این  اعتبارات جمعا به تعداد 28841 فقره و به مبلغ 6290 میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت 1214 فقره تسهیلات ازدواج به زوجین

عزت‌پناه تصریح کرد: این بانک در راستای حمایت از نهادهای حمایتی و جامعه هدف این نهادها تعداد 353 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 160 میلیارد ریال و 1214 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 365 میلیارد ریال به زوجین پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: در بخش مساعدت به بدهکاران به منظور تعیین تکلیف مطالبات بانک و مساعدت به جامعه هدف کشاورزان، دامداران و بهره برداران مساعدت‌های ذیل انجام گرفت، در بخش امهال مطالبات از محل اعتبار زلزله کالا، خودرو، مسکن روستایی، پرداخت خسارت سیل ماژین و کمک‌های فنی اعتباری بیان کرد.

عزت‌پناه عنوان کرد: در بخش امهال مطالبات از محل اعتبار زلزله تعداد 24674 فقره وام به مبلغ 5690 میلیارد ریال و در بند ل تبصره 16 تعداد 1554 فقره وام به مبلغ 470 میلیارد ریال و همچنین در  بند خ ماده 33 قانون بودجه نیز تعداد 5011 فقره وام به مبلغ 427 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: در راستای این اقدامات تعداد 31300 نفر به مبلغ 6600 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده  و مبلغ 2456 میلیارد ریال دیرکرد بدهکاران نیز مورد بخشودگی قرار گرفت.

پرداخت 1560 فقره وام در بحث زلزله سال گدشته

عزت‌پناه تاکید کرد: اعتبارات پرداختی در بحث زلزله در سال گذشته در بخش( کالا و مسکن روستایی) 1560 فقره وام به مبلغ 46 میلیارد ریال است و در سیل ماژین نیز مبلغ 240 میلیارد ریال در قالب 7500 فقره وام به افراد آسیب دیده از سیل پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در زمینه حمایت از تولید گوشت قرمز، گیاهان دارویی، محصولات راهبردی مانند گندم، جو و کلزا آمادگی پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 را دارد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول