اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین از هفته آینده آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گفت: یارگیری و جذب بازیکن در تیم شهرداری ورامین مراحل پایانی خود را طی می‌کند و با برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای هفته پیش رو تمرینات تیم آغاز خواهد شد.

تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین پیش از ظهر امروز و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا بوده و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین همواره در راستای اعتلای دیارپانزده خرداد قدم برداشته است.

وی افزود: تمرکز و اهداف سازمان استفاده از جوانان ورامینی و پرورش استعدادها در کنار احداث زیرساخت ورزشی مناسب و درخور شأن برای هواداران ورامینی است و بدون شک تیمی که قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند شایسته میزبانی آسیایی نیز است و بر این باوریم به زودی باید در ورامین که قطب ورزش استان و کشور است مکانی را  برای میزبانی‌های ملی و حتی آسیایی از مسابقات مهیا کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین از جذب امیرمهدی آبلو، امیرمحمد فیلو و فرزاد نویزی و تمدید قرارداد مصطفی شیرکوند که همگی از جوانان شایسته ورامینی هستند خبرداد و تصریح کرد: والیبال ورامین نزدیک به یک دهه در حال تیم‌داری در مسابقات است و بر این باوریم باید بر روی جوانان و بازیکنان شایسته این دیار نیز سرمایه گذاری صورت بگیرد و تاکنون اقداماتی انجام شده اما باید سرعت این اقدامات و بازیکن سازی بیشتر از گذشته باشد.

عباسی در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای استعدادیابی با استفاده از کادرفنی بومی نیز از اولویت‌های ما بوده و براساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر ورامین حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول