اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آمریکا یک فرودگاه نظامی غیرقانونی در شمال شرق سوریه تاسیس کرد

خبرگزاری رسمی سوریه خبر داد نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه نقض قوانین بین المللی اقدام به تاسیس یک فرودگاه نظامی غیرقانونی در استان الحسکه کردند.

آمریکا یک فرودگاه نظامی غیرقانونی در شمال شرق سوریه تاسیس کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان اشغالگر آمریکایی یک پایگاه غیرقانونی جدید را که یک فرودگاه نظامی است، در منطقه «الیعربیه» در استان الحسکه تاسیس کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) هدف نظامیان اشغالگر آمریکایی از تأسیس این فرودگاه نظامی را تقویت حضور نظامی در منطقه جزیره سوریه توصیف کرده است. این منطقه بین روستای «ام کهیف» و سیلوهای «تل علو» در هشت کیلومتری جنوب شهر الیعربیه در استان الحسکه واقع شده است.

 نظامیان آمریکایی در ماه‌های گذشته هم  در راستای تقویت حضور خود در پایگاه‌هایی غیرقانونی در منطقه جزیره سوریه، هزاران کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیک را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد الحسکه کردند تا نفت و دیگر ثروت‌های آنجا را با همکاری و همدستی مزدورانشان که از آنها در این مناطق حمایت می‌کنند، به غارت ببرند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول