اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وظیفه اصلی مدیران حمایت از تولید است

استاندار قزوین گفت: وظیفه اصلی مدیران حمایت از تولید بوده و وظیفه ما مسوولان در تحقق شعار سال‌جاری مبنی بر حهش تولید، چند برابر شده است.

وظیفه اصلی مدیران حمایت از تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در این ستاد سیاست و خط مشی بر این است تا واحدهای تولیدی مساله دار را بررسی و از آنها بازدید کنیم و مسائل و مشکلات واحدها را با حضور مدیران و مسوولان مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: فرآیند کار به گونه‌ای است که در صورت وجود مشکلات فراستانی، آن مشکلات در سطح ملی نیز پیگیری می‌شود؛ در حال حاضر به غیر از شرکت کنتورسازی، هیچ واحد دیگری در استان تعطیل نشده و واحدهای تولیدی با همکاری بانک‌ها و ارگان‌ها به چرخه تولید برگشته اند.

جمالی‌پور ادامه داد: وظیفه اصلی مدیران حمایت از تولید بوده و وظیفه ما مسوولان در تحقق شعار سال‌جاری مبنی بر حهش تولید، چند برابر شده است؛ باید بسترهایی را فراهم کنیم که جهش تولید محقق شود و از واحدهای تولیدی صیانت کنیم و روند رو به رشد انسانی را افزایش و فرصت را برای ایجاد بازار جهانی واحدهای تولیدی فراهم کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: کشور ما کشوری پرظرفیت و جزو ۱۰ کشور اول دنیا است و ما با کشورهای دیگر رقابت می‌کنیم؛ ظرفیت‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه معادن و کشاورزی در استان داریم.

وی اضافه کرد: مدیران باید خدماتی که شکل گرفته را دسته‌بندی کنند و مردم باید امیدوار باشند؛ باید به تولیدکنندگان دلگرمی دهیم چراکه عنوان « سرباز》 برازنده تولید کنندگان است و نباید برای آنها مانع ایجاد شود .

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: قانون را به گونه‌ای تعریف کنیم که تولیدکنندگان برنده باشند که برنده شدن تولیدکنندگان، به معنی سرمایه در گردش و ایجاد اشتغال است؛ ما نباید به عنوان مسوول ترس داشته باشیم و مدیران باید شجاعت داشته باشند.

استاندار قزوین تصریح کرد: شخصی که به عنوان مدیر و فرماندار است باید اهل ریسک باشد و ما از مدیری که به نفع مردم ریسک کند حمایت می‌کنیم که البته باید به قانون و مقررات توجه داشت؛ انتظارم از مدیران این است که مدیران شجاعانه تصمیم بگیرند و به سرمایه گذاران توجه شود.

وی اضافه کرد: باید بازنگری در ارائه سودهای بانکی صورت بگیرد و توجه بیشتری به این موضوع و کارشناسی شده و فرصتی برای تولیدکننده ایجاد کرد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند شرکت از جمله شرکت گلوکوزان، شرکت فرآورده‌های لبنی سحر، شرکت تهویه و شرکت پوشینه بافت به گروه بهمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول