اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعمال 17 «محدودیت» جدید در کرمانشاه/ وضعیت «کرونا» در استان خوب نیست

استاندار کرمانشاه از اعمال 17 محدودیت و ممنوعیت جدید در استان خبر داد و عنوان داشت که این مقررات از 14 تیرماه در سراسر کرمانشاه اعمال خواهند شد.

اعمال 17 «محدودیت» جدید در کرمانشاه/ وضعیت «کرونا» در استان خوب نیست

مهندس بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که عصر امروز ( ۱۱ تیرماه) با حضور امام جمعه و نماینده مردم هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی، شهرستانی و سایر اعضاء برگزار شد؛ اظهار داشت: در استان کرمانشاه فعلا شرایط خوبی نداریم و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است و حتماً باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل‌های تجمع از ماسک استفاده نماییم.

وی افزود: ماسک زدن احترام به حقوق دیگران و تلاش برای حفظ سلامت مردم است و مقام معظم رهبری نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند؛ از این رو  17 محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه 14 تیرماه برای مهار و مقابله با کرونا در استان اعمال می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرونا را نباید در بیمارستان‌ها مدیریت کنیم و پیشگیری بر این مهم مقدم است، در واقع و مهار و کنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و با مشارکت در انجام توصیه‌های بهداشتی می‌توانیم خسارت‌ها را به حداقل برسانیم.

در ادامه این جلسه، بازوند به مسائل و مشکلات شهرستان هرسین پرداخت و عنوان داشت: امروز از مدیران انتظار دارم بر اساس منابع و امکانات به تعهدات خود در قبال حل مشکلات هرسین عمل کنند و از بیان قول‌های که امکان اجرا ندارد، خودداری کنند، زیرا ما آمده‌ایم که برای مردم این شهرستان کاری انجام بدهیم. 

وی ادامه داد: رفع مشکل محل دفن زباله و مدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد و با توجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار و مسئولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند. 

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران موظف هستند پروژه‌های نیمه تمام را سریعاً تعیین تکلیف کنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی بر اساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد. 

بازوند با اشاره به تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان، خاطر نشان کرد: 162 واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه و شهرسازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می‌شود و همچنین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هرسین از روز ۲۰ تیرماه به مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به تکمیل تصفیه خانه این شهرستان نیز عنوان داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هرسین که عملیات اجرایی آن از سال ۸۲ آغاز شده بود تا ۳۰ روز آینده راه اندازی می‌شود. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اصل بومی گزینی در فعالیت صنایع و مشاغل، تاکید کرد: صنایع فعال در منطقه موظف هستند در جذب و بکارگیری نیروی‌های مورد نیاز از افراد بومی دارای مهارت استفاده نمایند؛ همچنین با همکاری معاون هماهنگی امور اقتصادی شرایط جذب سرمایه گذار تسهیل و مشکلات و موانع فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی فعالان منطقه با همکاری میراث حل و فصل خواهد شد. 

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول