اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش ۳۰ درصدی زکات کشاورزان خوزستان علی‌رغم وقوع سیل

استاندار خوزستان گفت: زکات کشاورزان سخاوتمند خوزستان در سال گذشته حدود ۳۰ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت و با وجودی پرداخت شد که در سال گذشته حدود دویست هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان دچار سیل و آسیب شد.

افزایش ۳۰ درصدی زکات کشاورزان خوزستان علی‌رغم وقوع سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست شورای زکات استان امروز با شرکت استاندار خوزستان و با حضور ریاست ستاد زکات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از روحانیون، فرمانداران و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در محل مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این نشست با یادآوری اینکه امر زکات از سوی خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم همسطح با فریضه نماز برشمرده شده است گفت: کشاورزان سخاوتمند استان خوزستان در سال گذشته حدود ۳۴ میلیارد تومان زکات پرداخت نمودند و این رقم حدود ۳۰ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

غلامرضا شریعتی افزود: این رقم با وجودی پرداخت شد که در سال گذشته حدود دویست هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان دچار سیل و آسیب شد. امیدواریم امسال هم همین رشد را داشته باشیم و زکات بیشتری جمع آوری کنیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با جمع آوری هر چه بیشتر زکات خواهیم توانست که به نیازمندان بیشتری کمک کرده و این امر را بیش از پیش گسترش دهیم و امیدواریم با بهره گیری مناسب وهزینه این اعتبارات در امور همگانی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار رضایت مندی پرداخت کنندگان زکات را بیش از پیش جلب نماییم.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول