اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

«اترک» در آستانه حذف از لیگ برتر کشتی

رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره از طی شدن آخرین‌مهلت اعلام آمادگی تیم‌های دوره آینده این مسابقات خبر داد و گفت: تیم اترک خراسان شمالی به‌عنوان نائب قهرمان دوره گذشته، اکنون در معرض حذف از این دوره آتی لیگ برتر کشتی کشور قرار دارد.

«اترک» در آستانه حذف از لیگ برتر کشتی

عبدالمهدی نصیرزاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت تیم کشتی اترک خراسان شمالی اظهار کرد: این تیم در سال گذشته توانست عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر و همچنین مقام سوم مسابقات جام باشگاه‌های جهان به همراه میزبانی این مسابقات را کسب کند، که نشان از توانمندی و ظرفیت این تیم در خراسان شمالی، کشور و حتی بین‌الملل است.

وی به آخرین‌مهلت ثبت این تیم برای حضور در مسابقات سال جاری لیگ برتر کشتی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان این تیم اگر در این هفته اقدام به نام نویسی و اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی نداشته باشند، طی هفته آینده تیم جایگزین برای لیگ برتر مشخص می‌شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور خطاب به مسئولان سیاسی ورزشی خراسان شمالی نیز گفت: حضور پرشور تماشاگر در مسابقات دوره گذشته لیگ برتر به همراه قدرت‌نمایی این تیم، انتظاراتی را از سوی مردم و ورزش دوستان برای حضور مجدد این تیم در لیگ برتر امسال کشتی ایجاد کرده که پیرو قول‌های داده‌شده در ماه‌های گذشته، می‌تواند دوباره پیام‌آور نشاط و شادی در استان باشد.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی در آخرین دوره لیگ برتر کشتی و در نخستین حضور خود در این مسابقات، توانست عنوان نائب قهرمانی را پس از تیم بازار بزرگ ایران کسب کند و با میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد، عنوان سومی این رقابت‌ها را برای اولین بار به‌دست آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول