اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قلم کج حامیان کارگزاران و مجریان ناکارآمد نقطه قوت قلب نظام را نشانه گرفته است

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در لرستان در پاسخ به مغالطه نامهاخیر موسوی خوئینی‌ها بیانیه صادر کرد.

قلم کج حامیان کارگزاران و مجریان ناکارآمد نقطه قوت قلب نظام را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان در پاسخ به "مغالطه نامه" اخیر موسوی خوئینی‌ها بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چندی است که تعمیم ناکارآمدی برخی کارگزاران به کلیت نظام و حاکمیت اسلامی، به شیوه نامبارک یک طیف سیاسی خاص تبدیل شده است؛ بطوری که هر از گاهی، هر شبهِ موفقیتی را آفتاب تابانی برآمده از آستین خودشان اعلام کرده و سرشکستگی‌های بعدی را به پای گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، جا و جار زده‌اند!

از این رو با وجود این که، در فضای منازعات سیاسی کشور، تلاش برای به مسلخ بردن حقیقت از سوی عده‌ای منفعت طلب، به امری مرسوم تبدیل شده است، میوه نوبر و جلوه‌هایی از این شیوه شوم را اخیراً در "مغالطه نامه" ۷ تیرماه ۹۹ موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شاهد شده‌ایم.

گویی این بار، این مرد نیمه مرئی جریان خاص _که نقش ویژه‌ای در باروری آنچه "رحم اجاره‌ای اصلاح طلبان" نامیده شده، داشته است _ پس از هفت سالگی تئوری مذاکره با کدخدا، تازه از خواب برخاسته و منکر شیرین‌کاری‌های قوم و خویش سیاسی خود در بلوغ طفل ناقص الخلقه برجام شده و انگشت کج اتهام خود را به سمت ولی فقیه زمانه نشانه رفته است. اگرچه بی‌تردید مخاطب اتهامات و "نبایدها"ی این یکی روحانی خاکستری دیگر هم خود اوست!

مسخ موسوی خوئینی‌ها و تغییر چهره او از رهبر معنوی اشغال کنندگان سفارت استکبار(!)، تا رونمایی ایشان از استکبار فردی خودشان حتی در مواجهه‌اش با هم قطاران حزبی_که در کلام زیبای برخی از آنان به تازگی منتشر شده است_قرینه شومی در این پاره خط سقوط شخصیتی است. 

در اینکه جامعه امروز ایران، از مشکلات عدیده اقتصادی، معیشتی و ... در رنج است تردیدی نیست. چنانکه در پایبندی قاطبه مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز شکی نیست و جلوه‌ای از این دلسپردگی را در وداع شکوهمندشان با سرباز ولایت، سردار قاسم سلیمانی، جهانیان به چشم دیدند.

در حالی که جهان معاصر شاهد حضور قدرت جهانی نوین ایرانیان در عرصه ی معادلات بین المللی، به پشتوانه گفتمان انقلاب اسلامی و درایت حکیمانه رهبری فرزانه است، قلم کج برخی حامیان دیروز و امروز مجریان ناکارآمد و کارگزاران کارنابلد حوزه اقتصاد و معیشت، به سمت این نقطه قوت قلب نظام نشانه رفته و ریشه این مسائل و مصایب را در بی‌عملی خود و هم قطاران خود نمی‌داند.

مرکز ثقل این "مغالطه نامه" در تلاش برای تعمیم کارنامه کارگزاران به کلیت نظام و ولایت فقیه حاکم بر جامعه است. نکته‌ای که در واکنش مکتوب دفتر ریاست جمهوری (۱۰ تیرماه) پیرامون این ماجرا برای یگانه سازی کارنامه خود با کلیت حاکمیت و منویات رهبری (مدظله) نیز مشهود است!! 

از این رو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان، ضمن هشدار به این مغالطه‌گران، همه روشنفکران متعهد و انقلابی کشور را برای بازخوانی ریشه‌های ناکارآمدی برخی کارگزاران شبه لیبرال غربگرا فراخوانده، عموم مردم آگاه و بابصیرت ایران را به شناخت هر چه بیشتر خادمان و خائنان به آرمان‌های میهن و انتخاب آگاهانه تر خدمتگزاران خود در عرصه‌های مختلف برای عبور از وضع نامطلوب موجود فرا می‌خواند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان
(۱۰تیرماه ۱۳۹۹)

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول