اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیماک: آزمون باید از تیم عذرخواهی می‌کرد/ نیمکت نشین کردن سردار اشتباه است

سرمربی زنیت گفت: آزمون باید به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی از تیم عذرخواهی می کرد ولی نیمکت نشین کردن او به خاطر این اتفاق اشتباه است.

سیماک: آزمون باید از تیم عذرخواهی می‌کرد/ نیمکت نشین کردن سردار اشتباه است

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در بیست و پنجم لیگ برتر روسیه به مصاف تیم تامبوف رفت  و در نهایت با نتیجه 2 بر یک برنده این بازی شد.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن هفته جنجالی در روسیه به دلیل نقض چندباره پروتکل های بهداشتی و جریمه از سوی باشگاه اما در این بازی در ترکیب  اصلی حضور داشت و برای تیمش درخشید. او گل اول تیمش را در دقیقه 43 به ثمر رساند و پایه گذار پیروزی زنیت شد.

سیماک، سرمربی زنیت بعد از این پیروزی درباره جنجال آفرینی های هفته گذشته مهاجم ایرانی، گفت: تفکر مجازات ورزشی برای آزمون درست نیست. درست ترین تست این است که بیرون بروید و در داخل ورزشگاه ثابت کنید که باید در ترکیب بازی کنید. او باید از تیم عذرخواهی می کرد. به همین خاطر این کار را کرد. 

وی افزود: مجازات کردن او در داخل زمین و نیمکت نشین کردنش به خاطر این اتفاق درست نیست. او باید در ترکیب می بود تا با گل هایش به تیم کمک کند. ما همه با هم به سوی هدف مهمی در حرکت هستیم و باید همدیگر را حمایت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول