اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عدالت آموزشی با حمایت خیرین و بخش خصوصی امکان‌پذیر است

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی به ویژه در این چند سال و سیاست کلان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدالت آموزشی فراهم شدن این موضوع تنها با حمایت و همکاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

عدالت آموزشی با حمایت خیرین و بخش خصوصی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان محروم بوده و تلاش داریم تا این کمبودها با حمایت و همکاری خیرین مدرسه‌ساز جبران شود.
وی با اشاره به همکاری خوب خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال‌های گذشته با همکاری نوسازی استان و خیرین شهرستان چندین مدرسه در سطح شهر و روستاهای کم‌برخوردار و محروم احداث شده و این حمایت و همکاری همچنان ادامه دارد.
مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از سیاست‌های کلان آموزش و پرورش عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان کشور است و این امر بدون خیرین و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.
وی با اشاره به تاسیس دبیرستان پسرانه «صباح» توسط برادران ابراهیمی خاطرنشان کرد: این دبیرستان در سال 1386 با هدف حمایت از دانش آموزان ممتاز محروم در روستاهای دوردست و ادامه تحصیل آنها با شرایط بسیار مناسب و رایگان تاسیس شده است.
نظرنژاد گفت: در حال حاضر 30 درصد از فضاهای آموزشی شهرستان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با توجه به محدودیت‌های مالی امید داریم با همکاری خیرین این فضاها بازسازی شود.
مدیر دبیرستان پسرانه غیردولتی صباح در این جمع اظهار کرد: دانش آموزان ممتاز در مناطق کم‌برخوردار توسط دهیاران شناسایی می‌شوند و افرادی که توان مالی ادامه تحصیل را ندارند در این دبیرستان به صورت رایگان ادامه تحصیل می‌دهند.
علی علیاری تصریح کرد: این دبیرستان در دو مقطع متوسطه اول و دوم فعالیت دارد و دارای امکاناتی مانند کتابخانه مجهز، آزمایشگاه به روز و دیگر فضاهای آموزشی استاندارد است.
وی ادامه داد: این دبیرستان علاوه بر توجه به مسائل آموزشی دانش آموزان به مسائل تربیتی و اعتقادی آنها نیز تاکید دارد.
مدیر دبیرستان غیردولتی صباح گفت: این دبیرستان در سال‌های گذشته در مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی و نهج‌البلاغه در سطح استان و کشور حائز رتبه‌های خوبی شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول