اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۹۷/شهید مصطفی عزیزی: آگاه به مسائل زمان و توطئه‌ دشمنان باشید

شهید مصطفی عزیزی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت! در همه حال به تمام مسائل اسلام و مسلمانان و توطئه‌هاى عوامل استکبار آگاه باشید و آن دشمنان را به خاک و خون بکشید.

۸۹۷/شهید مصطفی عزیزی: آگاه به مسائل زمان و توطئه‌ دشمنان باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفی عزیزی:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرواْ مَا بِآنفُسِهِم.

و خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.

بعد از حمد و ستایش خداوند تبارک و تعالى شهادت مى‌دهم که خداى عزوجل پروردگار من است و اسلام دین جاوید من، پیامبر اکرم محمد مصطفى(ص) پیغمبر من و قرآن کتاب آسمانى من و على(ع) و یازده فرزند بزرگوارش امامان من هستند.

بعد از حمد و شکر خداوند سبحان وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم امیدوارم که این سخنان مورد رضاى خداوند واقع شود.

اول از هر چیز و هر سخن باید بگویم که خدایا شکر که براى راهنمایى ما شیعیان چنین امام و رهبرى را قرار دادى و ما را در چنین دورانى حیات و زندگى بخشیدى و خدایا تو را شکر مى‌کنم که به من راه راست و هدایت و حق را عطا فرمودى که همانا پیرو امامى باشم که از نوادگان پیامبر اکرم(ص) و على(ع) است.

خدایا تو شاهدى که من این راهى را که براى خود انتخاب کردم فقط به خاطر رضاى توست و تمام تلاش و کوششم کسب رضاى توست و رسیدن به سرمنزل نهایى و رهایى که همانا رستگار شدن و به تو رسیدن، بنابراین در این وادى نور خود قدم گذاشتم.

پروردگارا! قلب ما را از بردبارى سرشار فرماى و ما را مسلمان بمیران و براى ما در این دنیا و در آخرت نیکرویى کردار بنویس. ما مهر درونى را به تو اهدا کرده‌ایم.

پروردگارا سینه مرا گشایش ده و کارم را بر من آسان فرماى، گره از زبانم بگشاى تا سخنم را بفهمند. پروردگارا گناهان ما و زیاده‌روى ما را در کارمان بیامرز و قدم‌هاى ما را استوار فرماى و ما را بر قوم کافر یارى فرما.

پروردگارا! مرا توفیق عنایت فرماى تا نعمت تو را شکرانه بجاى آورم. نعمتى که به من و به پدر و مادرم عنایت فرمودى و توفیق عنایت فرماى تا کارى شایسته انجام دهم که تو را خشنود سازم و به رحمت خود مرا در زمره بندگان صالحت درآور.

پرودگارا مرا حکمت موهبت کن و به نیکوکرداران بپیوند و در آیندگان چنان کن که یاد مرا به راستى برند و مرا از ارث‌برندگان جنت نعمت‌بخش قرار ده و پدرم را بیامرز و روزى که همه برانگیخته می‌شوند، روزى که مال و فرزند سودى نبخشد و تنها آن سود برد که با قلب سلیم به درگاه پروردگار آید خوارم مفرماى و بار خدایا بر ستمکاران جز گمراهى و ضلالت چیزى نخواه.

و اما سخنى با تمام امت حزب‌الله که اى امت اسلام آگاه و هوشیار باشید که خداوند سبحان شما ملت ایران را الگویى قرار داده براى تمام ملل دنیا و شما را در هر لحظه و هر ساعت مورد امتحان و آزمایش قرار مى دهد تا مانند یک پولاد آبدیده شوید و دلهایتان مانند تکه‌هاى آهن سخت و محکم شود در راه خدا و در خود هیچ شک و تردیدى راه ندهید که وعده خدا حق است و همانا پیروزى بر دشمنان اسلام و قرآن نزدیک است و خیلى زود پرچم خونین لا اله الا الله و محمدرسول‌الله بر تمام سرزمین‌هاى کفر و ظلم استوار خواهد شد و یوسف زهرا مهدى موعود براى برقرارى عدل و عدالت پا به عرصه زمین خواهند گذاشت و همه مستضعفان را وارث زمین خواهند کرد.

پس اى امت اسلام شما قدر و منزلت خود را بدانید و از هر ثانیه عمر خود استفاده کنید و دین خدا را یارى کنید که وعده خدا حق است نکند خداى ناخواسته غفلت کنید و امام عزیزمان را در این موقع حساس که نبض جهان اسلام است رها کنید و دست از مبارزه علیه دشمنان دین خدا بردارید و بارى دیگر واقع کربلا رخ دهد!

اى امت اسلام به خدا سوگند که فرعون زمان آمریکاى ذلیل در کمین است تا هر لحظه که شما احساس خستگى و ضعف کنید حیله‌هاى خود را بکار بندد و اسلام و امام عزیزمان را براى همیشه از صحنه جهان بردارد که در آن موقع دیگر نه هیچ اثرى از اسلام خواهد بود و نه اسمى از مسلمانان در روى زمین.

پس اى مسلمانان آگاه باشید که قرآن به شما به عنوان وظیفه دستور می‌دهد که در همه حال باید به تمام مسایل اسلام و مسلمانان آگاه شوید و توطئه‌هاى عوامل استکبار را در هر موقع ممکن به خاک و خون بکشید و به هیچ ضد اسلام و ضد قرآنى اجازه حیات ندهید و همچنان پشت به پشت هم و صف در صف یکدیگر از امام و اسلام و دولت جمهورى اسلامى و مستضعفان جهان حمایت کنید به طورى که تمام دشمنان اسلام دست حیرت به دهان گذاشته و از این اتحاد و یکپارچگى شما امت قرآن مانند مار زخم‌خورده به خود بپیچند تا اینکه مزه جزاى ضربت زدن به حسین ابن على(ع) و اسلام و قرآن را بچشند و دیگر از این گردن‌کشى‌ها در مقابل اسلام و قرآن نکنند و بدانند که اگر از مسلمانان ایران حتى اگر یک طفل شیرخواره هم که باقى بماند پوزه دشمنان اسلام را بر زمین خواهند مالید ان شاءالله.

پس اى امت اسلام شما بمانید و مبارزه را ادامه دهید، اگر چه ما در این دنیا نیستیم و از میان شما رفته‌ایم اما شما سلام ما را بر مهدى موعود برسانید و بگویید که جوانان ایران تا آخرین قطره خون خود از اسلام و انقلاب و امام دفاع کردند ولى بعضى از آنها کربلا را ندیدند و رفتند.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته...

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ سوره ال عمران آیه 200

ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که فیروز و رستگار گردید.

اما در خاتمه سخنى هم با خانواده محترم خودم دارم و آن اینکه پدر و مادر عزیزم از اینکه من چند مدتى در نزد شما بودم و مرا در دامن پرمهر و محبت خود پرورش دادید و مرا در آغوش خود به احکام اسلام و قرآن آشنا کردید اجر و مزد شما با خدا باد و امیدوارم که خداوند به شما اجر و صبر جزیل عنایت فرماید و از این هم معذرت مى خواهم که نتوانستم خواسته‌ها و آرزوهاى شما را در این دنیا جامه عمل بپوشانم ولى امیدوارم که خداوند خواسته‌هاى شرعى شما را در همه حال برآورده کند و جاى خالى مرا در میان آن زندگى پرمهر شما پر کند و شما را با آیات قرآن در آن روز محشر محشور کند و امیدوارم که خداوند شما را در آن دنیا با اهل بیت رسول‌الله محشور و اجر عظیم را در هر دو دنیا نصیب شما کند و این بنده حقیر خداوند از شما پدر و مادر گرامى خودم حلالیت می‌خواهم و همچنین از همه آشناها و فامیل‌هاى دور و نزدیک همه و همه حلالیت می‌خواهم و امیدوارم که مرا ببخشند اگر بدى از من سر زده است.

و از خواهرانم همه حلالیت می‌خواهم و امیدوارم که زینب‌وار به احکام اسلام و قرآن عمل کنند و از برادرانم هم تقاضا دارم تا آنجا که در توان دارند در راه اسلام و قرآن انفاق و یارى کنند باز هم از پدر و مادرم حلالیت کامل و مطلق می‌خواهم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول