اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف 483 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/مجموع کشفیات در سال جاری به بیش از یک تن رسید

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 483کیلوگرم ماده مخدر تریاک در محور مواصلاتی بروجن به لردگان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: کشفیات انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون به یک تن و 135 کیلوگرم رسیده است.

کشف 483 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/مجموع کشفیات در سال جاری به بیش از یک تن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و همکاری مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های لردگان، بروجن و خانمیرزا موفق به کشف و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر شدند.

 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این عملیات در محور مواصلاتی لردگان به بروجن انجام شد و تعداد 3 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 2 خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر توقیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از خودروهای توقیف شده مقدار 483 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و به همراه قاچاقچیان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

غلامزاده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری به همت مامورین مبارزه با مواد مخدر استان یک تن و 135 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

این مسؤول یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه همه‌جانبه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، خرده‌فروشان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و جمع‌آور معتادین متجاهر است که در این راستا از مردم انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به سامانه 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول