اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرتفع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت محدودیت ندارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: مرتفع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد.

مرتفع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت محدودیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمالی‌نژاد صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد، اظهار کرد: ارتفاع‌سازی در زنده‌تر شدن شهرها، افزایش درآمد شهرداری‌ها و جمعیت تأثیر شایانی دارد.

وی تصریح کرد: طرح‌های عمرانی خوبی در شهر سمنان در حال ساخت است که با برنامه‌ریزی اصولی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی استانداری سمنان از شهرداری‌ها مطلوب بوده و این روند ادامه یابد.

جمالی‌نژاد به‌منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان، افتتاح طرح‌های شهری و روستایی استان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه اتوبوس‌سازی ایران در قالب سفر دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول