اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لرستان از بیکاری و گرانی رنج می‌برد/ برای رفع مشکلات اعتبارات ملی می‌خواهیم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: لرستان از گرانی، بیکاری و نبود رونق در کسب و کار رنج می‌برد که برای رفع این مشکلات نیازمند تدابیر ویژه مسوولان و تخصیص اعتبارات ملی هستیم.

لرستان از بیکاری و گرانی رنج می‌برد/ برای رفع مشکلات اعتبارات ملی می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: امید می‌رود سفر امروز وزیر و هیات همراه، آورده‌های خوب و جدیدی برای استان به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل سفرهای کم وزرا به لرستان توقعاتی ایجاد شده در این خصوص که توازنی در سفرها ایجاد شود تا توسعه استان را منجر گردد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، بیان داشت: آنچه از آموزه‌های ائمه بایستی یاد بگیریم، مدیریت و فعالیت‌های جهادی به معنای فراهم آوردن امکانات به نحوی ارزشمند برای رسیدن به اهداف متعالی است.

شاهرخی تصریح کرد: در لرستان مشکلی وجود ندارد که حل شدنی نباشد، استانی با داشتن منابع متعدد خدادادی که دلیلی ندارد اکنون دارای این وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه مردم استان از بیکاری،گرانی و عدم رونق کسب‌وکار رنج می‌برند، گفت: برای رفع این موانع نیازمند تدابیر ویژه مسؤولان و همچنین تخصیص اعتبارات ملی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: سدهای استان نیمه تمام مانده و استفاده مطلوب از آن‌ها صورت نمی‌گیرد، در حق آبه پائینی برای تبدیل زمین‌های دیم به آبی مشکل داریم که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول