اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت جلوگیری از موازی کاری/پیشنهاد بازنگری در اصلاح ساختار شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد بازنگری اصلاح ساختار در شهرداری گفت: برخی از اعضای شورا معتقدند به دلیل کمبود بودجه باید هر چه زودتر از موازی‌کاری در شهرداری جلوگیری کرد و اصلاح ساختار را به سرانجام رساند.

ضرورت جلوگیری از موازی کاری/پیشنهاد بازنگری در اصلاح ساختار شهرداری

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره لایحه اصلاح ساختار و جلسه هم اندیشی اخیر اعضای شورای شهر و شهردار تهران در این زمینه اظهار داشت: در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر پیشنهادات مختلفی در مورد لایحه اصلاح ساختار در شهرداری داشته‌اند.

وی افزود: بازنگری اصلاح ساختار در جلسه هم اندیشی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و هر چند اختلاف جدی میان نظرات اعضا نبود ولی برخی معتقد بودند در این شرایط امکان اجرای اصلاح ساختار نیست.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از اعضا نیز معتقدند به جهت کمبود منابع ناشی از شیوع کرونا باید هر چه زودتر از انجام موازی‌ کاری‌ها جلوگیری کرد و اصلاح ساختار را انجام داد.

وی بیان داشت: سرانجام در پایان جلسه هم اندیشی برقرار شد موضوع اصلاح ساختار در کمیته منابع انسانی شورای شهر مورد بررسی‌های بیشتر قرار گیرد و نتیجه مجدد به اعضای شورا اعلان تا در کمیسیون‌ها به صورت دقیق تر ارزیابی شود.

نوری در مورد آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران گفت: علیرغم گستردگی‌های فعالیت کاری شهرداری و تعداد زیاد نیروها تعداد مبتلاها و فوتی‌ها در شهرداری نسبت به برخی سازمان‌ها بیشتر نبوده است.

وی گفت: ‌البته اخیرا این آمار نسبت به ماه‌ قبل افزایش یافته و غربالگری افراد مشکوک در بدنه شهرداری اعم از کارگران و کارمندان در حال انجام است که اگر نتیجه مثبت بود فرد باید از حضور در محل کار خودداری کند و حمایت‌های لازم نیز از بیمار توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول