اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فراهم شدن بستر زیارت از راه دور با افزایش ارتباطات زنده تلویزیونی

سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از برقراری ارتباطات گسترده با شبکه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) خبر داد.

فراهم شدن بستر زیارت از راه دور با افزایش  ارتباطات زنده تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، سید احمد هاشم‌آبادی با بیان رسالت این مجموعه در فراهم کردن بستر زیارت از راه دور شیفتگان حضرت رضا(ع) از نقاط مختلف کشور، گفت: همزمان با شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) حجم برنامه‌ها و ارتباطات زنده تلویزیونی به شکل فزاینده‌ای بالا می‌رود.

سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی افزود: پخش ویژه برنامه تشرف از شبکه یک در دو نوبت با حضور چهره‌های شاخص تلویزیونی از استیج پشت بام صحن انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط گروه معارف شبکه یک سیما با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه بر روی آنتن می‌رود و هر شب میزبان یکی از هنرمندان شاخص کشور است.

وی پخش ویژه برنامه اذان گاهی تا آسمان و ویژه برنامه بهشت هشتم را از سیمای خراسان از دیگر بسترهای زیارت از راه دور با همکاری سیمای خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: شبکه قرآن نیز با پخش ویژه برنامه ایوان بهشت هر شب از ساعت 21 تا 22 میهمان منازل علاقه مندان است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام، ادامه داد: «به تو از دور سلام» که از سه‌ شب پیش آغاز شده است هر شب حوالی ساعت 24 از شبکه دو  پخش می‌شود و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد و «آسمون هشتم» نیز هر شب از ساعت 21 تا 22 از شبکه افق بر روی آنتن می‌رود.  

سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به همکاری شورای معارف سیما در برقراری ارتباطات زنده با شبکه‌های مختلف، اضافه کرد: با همکاری این مجموعه در ایام دهه کرامت تاکنون ارتباطات زنده‌ای با شبکه‌های مختلف سیما چون شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، سلامت، آموزش، قرآن، تماشا و جام جم داشته‌ایم و این ارتباطات همچنان با حجم بیشتر با استقرار دومین واحد سیار صدا و سیما در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) ادامه دارد.

هاشم‌آبادی برقراری ارتباط با شبکه‌های استانی با همکاری سیمای خراسان رضوی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد که با تعامل و همراهی هر چه بیشتر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ابتدای دهه کرامت در حال انجام است.

وی برقراری ارتباط با شبکه‌های بین‌المللی در قالب اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این ایام با پخش ویژه برنامه ثامن الححج از شبکه‌های الکوثر، المعارف، النعیم و شبکه امام رضا(ع) بر بستر اینترنت میزبان ارادتمندان علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی هستیم، همچنین، پخش ویژه برنامه «شمس الشموس» از شبکه الاهواز و «ماهتاب» از شبکه ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در گستره بین‌المللی از بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) بر روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ 70031/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول