اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هدفگذاری توزیع 20 هزار بسته معیشتی در مرحله چهارم رزمایش مومنانه در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در طول سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد.

هدفگذاری توزیع 20 هزار بسته معیشتی در مرحله چهارم رزمایش مومنانه در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در مصلی بیت المقدس شهر اراک اظهار کرد: در طول سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد که این به برکت انسجام و وحدت همه جانبه مسوولین و دستگاه‌های استان بود و بسیار قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش بینی شده این اقدام خدا پسندانه ادامه دار باشد مرحله چهارم رزمایش را در طی روزهای آینده در استان شاهد هستیم که هدف گذاری ۲۰ هزار بسته انجام شده که امیدواریم بیش از این رقم انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز با همت بسیجیان و گروه های جهادی سپاه ناحیه اراک و مشارکت شورای شهر و شهرداری اراک شاهد تهیه ۴ هزار بسته معیشتی هستیم که در سریعترین فرصت در اختیار ولی نعمتان قرار خواهد گرفت.

کریمی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه برگرفته از سیره و مکتب اهل بیت(ع) است و نشان دادن این رزمایش با هدف ترویج و تقویت فرهنگ غنی اهل بیت(ع) انجام می‌شود.

 

وی افزود: خوشبختانه ملت ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده با ارادتی که به اهل بیت(ع) دارند همواره در مقاطع سخت پشتیبان یکدیگر بوده‌اند و نگذاشته‌اند آسیب دیدگان در سختی قرار بگیرند.

رزمایش کمک مومنانه برگرفته از سیره و مکتب اهل بیت(ع) است و نشان دادن این رزمایش با هدف ترویج و تقویت فرهنگ غنی اهل بیت(ع) انجام می‌شود

 

فرمانده سپاه روح ‌الله استان مرکزی اظهار کرد: اگر این بسته‌ها امروز به شکل رزمایش آماده می‌شوند و آن را به طور گسترده نمایش می‌دهیم با دو هدف ترویج این فرهنگ و به رخ کشاندن این فرهنگ به دنیای غرب است.

کریمی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه به دنیا و به خصوص غربی‌ها و در راس آنها استکبار جهانی می‌گوید علیرغم سختی‌هایی که در کشور شاهد هستیم ملت ایران فرهنگ کمک به یکدیگر را فراموش نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد افول روز افزون قدرت پوشالی استکبار جهانی هستیم و این موضوع در ایام کرونا به وضوح خود را نمایش داد، گفت: در ایران اسلامی با وجود تحریم‌‌های ناجوانمردانه مردانه و آسیب‌های کرونا شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

فرمانده سپاه روح ‌الله استان مرکزی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه عزت و کرامت ملت ایران را به رخ دنیا کشاند و فرهنگ ایرانی اسلامی را علاوه بر اینکه به خوبی نشان داد توانست الگویی بسیار موثر برای سایر کشورها باشد.

تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی در طول دوران کرونا با فرهنگ پوچ غربی به وضوح برای دنیا قابل نمایش است

 

کریمی با اشاره به اینکه تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی در طول دوران کرونا با فرهنگ پوچ غربی به وضوح برای دنیا قابل نمایش است، افزود: امروز با انجام رزمایش کمک مومنانه هیچ گونه منتی بر ولی نعمتان انقلاب و جامعه نداریم چراکه کمک به نیازمندان یکی از وظایف اصلی مسوولین است که خوشبختانه در رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خود مردم شاهد اقدام بسیار خوب و موثری بودیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی این اقدامات خداپسندانه در کشور انجام می‌شود که عده‌ای غافل در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به جوانان ایرانی آموزش آشوب و اغتشاش می‌دهند اما قطعا به نتیجه‌ای نخواهند رسید چراکه ملت ایران در طول این چهل سال نشان داده اند از بصیرترین و صبورترین ملت‌ها هستند.

فرمانده سپاه روح ‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ایران در طول چهل سال گذشته در مقاطع مختلف از امتحانات الهی زیادی سربلند بیرون آمده‌اند و خوشبختانه در این بیماری کرونا علیرغم سختی‌‌های ایجاد شده تاکنون خوش درخشیده اند و قطعا با بصیرت و صبری که در ادامه خواهند داشت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مردم می‌دانند راه حل مشکلات کشور در سایه امنیت انجام می‌شود و لذا قدر امنیت پایدار در کشور را به خوبی می‌دانند چراکه برای به دست آمدن این امنیت هزینه‌های زیادی داده‌اند

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال سوء استفاده از شرایط به وجود آمده است و لذا از هر روشی برای ضربه زدن استفاده می‌کند، گفت: تحریک جوانان در فضای مجازی و انتشار اخبار کذب و شایعات امروز توسط دشمن به اوج خود رسیده است اما مردم به خوبی از نقشه‌های دشمنان آگاه هستند و قطعا نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

کریمی بیان کرد: مردم می‌دانند راه حل مشکلات کشور در سایه امنیت انجام می‌شود و لذا قدر امنیت پایدار در کشور را به خوبی می‌دانند چراکه برای به دست آمدن این امنیت هزینه‌های زیادی داده‌اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز مردم خودشان حافظان امنیت کشور هستند و لذا اجازه نخواند داد خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود و امیدواریم با انجام اقدامات موثر در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و بصیرت مردم به زودی شاهد بیرون رفتن از این شرایط باشیم.

 استاندار استان مرکزی نیز گفت: با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات خوشبختانه شاهد یک لبیک عمومی به ندای ایشان در کشور بودیم که هم مسوولین و هم مردم در این صحنه به خوبی درخشیدند.

سیدعلی آقازاده افزود: در استان مرکزی هم با وحدت و انسجامی که برقرار بود در سه مرحله از رزمایش بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی  توزیع شد که با مرحله چهارم این تعداد به بیش از ۱۴۵ هزار بسته خواهد رسید و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: خوش درخشیدن ملت در کمک به یکدیگر که در طول دوران مبارزه با کرونا و خصوصا رزمایش کمک مومنانه انجام شد نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت را در مقایسه با سایر ملت‌ها برتری داده است.

 استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی با هدایت‌های نماینده ولی فقیه خوشبختانه شاهد موفقیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان کرونایی بودیم که باید این کمک‌ها به طور مستمر تا کاهش آسیب ها ادامه دار باشد.

خوش درخشیدن ملت در کمک به یکدیگر که در طول دوران مبارزه با کرونا و خصوصا رزمایش کمک مومنانه انجام شد نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت را در مقایسه با سایر ملت‌ها برتری داده است

 

آقازاده با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی بسیار موثر است و خوشبختانه شاهد این هستیم بسیاری از ملت‌ها از این فرهنگ الگو برداری کرده‌اند، ادامه داد: در طول این چهارماه خوشبختانه گروه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و نهادها به وظایف خود به خوبی عمل کردند اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ تمرکز در توزیع بسته های معیشتی است که بسیار مورد تاکید می باشد.

وی بیان داشت: فرمانداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و سایر دستگاه ها باید این تمرکز بر توزیع را حفظ کنند و با همین انسجامی که تاکنون وجود داشته پیش روند و بخش‌های خصوصی، تولیدی و شرکت‌ها هم در حول این محور باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد وضعیت خوبی برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی نیستیم و لذا اینگونه رزمایشات در بهبود وضعیت شرایط بسیار موثر است و همه باید کمک کنیم تا عادی شدن شرایط این اقدامات خیرخواهانه ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول