اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان از اجرای قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری در زنجان خبر داد.

اجرای قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری  در زنجان

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دادگستری کل استان زنجان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اظهار کرد: نتایج حاصله از کاهش جمعیت کیفری استان مرهون زحمات همه قضات است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: دادگستری کل استان زنجان در بحث صدور آرا و نصب پابند الکترونیکی رتبه اول در کشور را دارد که این نیز یک موفقیت برای استان در کاهش جمعیت کیفری است.

دادگستری استان زنجان در اجرای برنامه تحولی قوه قضاییه در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس رتبه سوم در کشور را کسب کرد

 


وی افزود: دادگستری استان زنجان در اجرای برنامه تحولی قوه قضاییه در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس رتبه سوم در کشور را کسب کرده  که همه این موارد مطابق سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول است.

  صادقی نیارکی ادامه داد: در رسیدگی به پرونده‌های فساد نیز در سال 98 پرکار بودیم که این امر منجر به رضایت عمومی مردم از دستگاه قضایی شده است.

مبارزه با فساد هم با منویات رهبری معظم انقلاب و هم با سیاست‌های قوه قضاییه مطابق است

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با فساد هم با منویات رهبری معظم انقلاب و هم با سیاست‌های قوه قضاییه مطابق است که ما هم در همین راستا مبارزه با فساد را با شتاب بیشتر ادامه خواهیم داد.

ما نیز تمام تلاش خود را در راستای اجرای هر چه بهتر این قانون بکار خواهیم بست و از همین امروز نیز پیشرفت اجرای قانون را رصد و اندازه‌گیری خواهیم کرد

 

وی تصریح کرد: از امروز 12 تیر ماه قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری اجرایی خواهد شد و این قانون جدید دقیقا منطبق با منویات رهبر معظم انقلاب و رویکرد نظام است، از همین رو ما نیز تمام تلاش خود را در راستای اجرای هر چه بهتر این قانون بکار خواهیم بست و از همین امروز نیز پیشرفت اجرای قانون را رصد و اندازه‌گیری خواهیم کرد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر این قانون کارگروهی تشکیل دادیم تا ضمن بررسی مواد این قانون، هر گونه ابهامات را بررسی و در صورت نیاز به مرکز منعکس کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول