اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روستاهای کرمانشاه با برگزاری مراسم «عروسی و عزا» از بودجه عمرانی بی‌نصیب می‌شوند

فرماندار کرمانشاه به دهیاران روستاها هشدار داد، هر روستایی که در این شرایط حاد و قرمز به لحاظ شیوع کرونا اقدام به برگزاری مراسمات دسته جمعی (عروسی و عزا) کند به آن روستا بودجه عمرانی تعلق نمی‌گیرد.

روستاهای کرمانشاه با برگزاری مراسم «عروسی و عزا» از بودجه عمرانی بی‌نصیب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر با اشاره به وضعیت قرمز کرمانشاه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: محدودیت‌هایی را به سازمان آرامستان‌ شهر ابلاغ کرده‌ایم.

وی با اشاره به بسته شدن درب آرامستان، گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، از برگزاری مراسماتی که بیشتر از 10 نفر در تشییع، تدفین و نماز حضور دارند، جلوگیری کنند در این راستا درب آرمستان بسته شده، ولی مردم به محوطه وارد می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه بر لزوم همکاری مردم تاکید کرد و گفت: مردم خود رعایت کنند بیمارستان‌ها در حال پرشدن از مبتلایان هستند اگر صاحبان عزا و عروسی مراسم را به خاطر سلامتی مردم برگزار نکنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ به نفع اجتماع است، صاحبان مراسمات همراهی و همکاری کنند.

وی اشاره به جلسه‌ای با بخشداران در رابطه با بحث کرونا داشت و گفت: در این جلسه مصوب شد بر حسب دستور ،بخشداران از برگزاری مراسمات فاتحه در روستاها جلوگیری کنند در این راستا از معتمدان، شوراها و دهیارها استفاده کنند، دوست نداریم با برخوردهای دیگر و به کارگیری قوه قهریه وارد عمل شویم.

رنجبر به دهیاران روستاها هشدار داد، هر روستایی در این شرایط حاد و قرمز اقدام به برگزاری مراسمات دسته جمعی (عروسی و عزا)  بکند به آن روستا بودجه عمرانی نخواهیم داد.

انتهای پیام/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول