اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هزار جهیزیه از کنار حرم امام(ره) راهی خانه نوعروسان شد

همزمان با ایام ولادت با سرسعادت امام رضا(ع) مراسم اهدای ۱۰۰۰سری جهیزیه به نوعروسان در مناطق کم برخوردار هشت استان کشور در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

هزار جهیزیه از کنار حرم امام(ره) راهی خانه نوعروسان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در ایام دهه کرامت برای حمایت از خانواده‌های نیازمندان در امر حسنه ازدواج ۱۰۰۰ سری جهیزیه تهیه و به خانه نوعروسان ارسال شد. 

ارزش تقریبی هر جهیزیه حدود هشت میلیون تومان شامل یخچال، گاز، فرش، پتو، اتو و سایر ملزومات ابتدایی شروع زندگی است.

این جهیزیه‌ها پس از مراسم به مناطق کم برخوردار استان‌های سیستان و بلوچستان، کهکلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، اردبیل، بوشهر، لرستان، کرمانشاه و خراسان جنوبی ارسال شد.

این بنیاد سالیانه بیش از ۱۰هزار سری جهیزیه برای استان‌های محروم و مناطق کم برخوردار تهیه و ارسال می‌کنند که از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج هزار سری جهیزیه توسط خیران این موسسه به سراسر کشور اهداء شده است.

این موسسه که تا امروز توانسته جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد  و بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۱۰ شعبه  فعال در استان تهران و ۷۰ شعبه در حال تأسیس دارد، در این ایم و در آخرین اقدام خود ۱۰ تریلی حامل ۱۰۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان استان‌های محروم آماده و همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) و مقارن با دهه کرامت از جوار حرم امام خمینی(ره) برای مناطق محروم ارسال کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول