اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

نحوه تولید رمز ارزها به زودی ابلاغ می‌شود/ کشف 20 خودروی لوکس قاچاق

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستورالعمل نحوه تولید رمزارزها در هیأت دولت تصویب و به زودی ابلاغ می‌شود.

نحوه تولید رمز ارزها به زودی ابلاغ می‌شود/ کشف 20 خودروی لوکس قاچاق

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، علی مؤیدی خرم‌آبادی گفت: دستورالعمل نحوه تولید رمز ارزها پس از پیگیری‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون تخصصی اقتصادی هیأت دولت تنظیم شد و به تصویب هیأت دولت رسیده است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این دستورالعمل که بر نحوه تولید رمز ارز و به طور مثال نحوه محاسبه برق مصرفی آنها نظارت دارد به زودی ابلاغ خواهد شد و تولید کنندگان رمز ارز پس از این مصوبه با رعایت این دستورالعمل‌های مصوبه اقدام به تولید رمز ارز کنند.

مؤیدی خرم‌آبادی گفت: 20 خودروی لوکس قاچاق که حدود 2 سال پیش وارد کشور شده بود و با مدارک جعلی در حال استفاده بود در استان البرز کشف و پرونده‌اش به قوه قضائیه فرستاده شد.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: ‌پرونده این خودروها که توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال پیگیری بود به قوه قضائیه فرستاده شد تا با متخلفین این پرونده برخورد شود.

مؤیدی‌خرم‌آبادی ‌افزود: ‌ارزش خودروهای کشف شده در این پرونده حدود 100 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول