اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

«دیوار» آماده رفع نگرانی از کارشناسان و دوستداران محیط زیست

سایت دیوار آماده اجرای توصیه‌های یگان حفاظت محیط‌زیست برای رفع نگرانی کارشناسان و دوستداران محیط زیست و حیات وحش است.

«دیوار» آماده رفع نگرانی از کارشناسان و دوستداران محیط زیست

به گزارش فارس، مدیران ارشد سایت دیوار با حضور در دفتر یگان حفاظت محیط‌زیست کشور با تاکید بر دغدغه‌مندی این مجموعه جهت جلوگیری از انجام تخلفات خرید و فروش و سوءاستفاده در موضوعات مرتبط با محیط زیست و حیات وحش، آمادگی خود را جهت اصلاح فوری و عملیاتی ساختار آگهی‌ها و اعلان‌های این سایت تا رفع تمامی نگرانی‌ها و نواقص فعلی اعلام کردند.

در این نشست مشترک فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست ضمن تاکید بر الویت قرار گرفتن مقوله آگاهی بخشی و آموزش در رابطه با ارزش و اهمیت حیات وحش برای مراجعان به این سایت‌ها، خواستار ارتباط تنگاتنگ علمی و پژوهشی آنها با مجموعه کارشناسان عرصه حیات وحش کشور و بخصوص مرکز فوریت های سایبری یگان حفاظت محیط‌زیست کشور شد.

همچنین اشکان آرمندهی مدیرعامل سایت دیوار ضمن ابراز خرسندی از فرصت انجام این نشست مشترک، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در مسیر اصلاح نقاط ضعف موضوعات مربوط به حیات وحش، بر اجرای فوری و دقیق نقطه نظرات کارشناسی یگان حفاظت محیط‌زیست تاکید کرد.

در ادامه علیرضا ساجدین مسوول مرکز فوریت‌های سایبری یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیگیری ویژه تخلفات فضای مجازی با ارائه فهرستی از شرح توافقات یگان حفاظت و پلیس فتا، بر ناامن کردن عرصه‌ی سایبر برای افراد سودجو و فرصت طلب تاکید کرد و همراهی مدیران دیوار در این مهم را اقدامی اثرگذار و مثبت عنوان کرد.

در پایان، مجید غضنفری مشاور رسانه ای فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با تشریح بخشی از پیگیری های پرشمار مردمی و مطالبه‌گری فعالان رسانه ای و همچنین نامه‌نگاری های هشدار آمیز کارشناسان حیات وحش کشور در خصوص فعالیت های متخلفانه افراد در فضای مجازی، اقدام قاطع و دقیق مدیران سایت دیوار در این زمینه را خواستار شد.

لازم به ذکر است سوءاستفاده و بهره‌گیری از فضای مجازی و بخصوص سایت‌های دیوار و شیپور در جهت عرضه و خرید و فروش حیوانات و گونه‌های ممنوعه حیات وحش، مدت هاست که به یکی از نگرانی‌های جدی فعالان و دلسوزان محیط زیست و حیات وحش کشور تبدیل شده است و در همین زمینه مکاتباتی از جانب یگان حفاظت محیط‌زیست با دادستان کل کشور و نیز پلیس فتا ناجا در جهت بررسی و اعمال محدودیت های قانونی برای چنین پلت‌فرم هایی در فضای سایبری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول