اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح کارخانه الکترود چادگان با اشتغال‌زایی مستقیم 150 نفر

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه الکترود چادگان با اشتغال‌زایی مستقیم 150 نفر افتتاح شد.

افتتاح کارخانه الکترود چادگان با اشتغال‌زایی مستقیم 150 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، آئین بهره‌برداری کارخانه تولید الکترود چادگان صبح امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و چند تن از مدیران استان برگزار شد.

مشاور طرح این پروژه گفت: عملیات اجرایی این کارخانه از سال ۹۴ شروع شده و ۱۴۰ میلیارد تومان جهت راه‌اندازی این کارخانه هزینه شده است که سالانه بیش از ۶۰ تن مفتول ۵۰ تن صنایع تبدیلی و ۳۰ تن الکترو جوش تولید و عرضه می‌کند.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰۰ متر و با زیربنای ۷۰۰۰ متر احداث‌شده است و برای ۵۰ نفر اشتغال‌زایی ایجادمی کند که با افزایش نوبت‌کاری اشتغال به ۱۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، این کارخانه تولیدکننده انواع الکترودها و محصولات صنعت جوش را در دستور کار خود دارد که مورد انتظار است با راه‌اندازی این کارخانه اشتغال‌زایی خوبی را برای جوانان ایجاد کنیم.

همچنین ظهر امروز جلسه سرمایه‌‌گذاران ۴ شهرستان غرب استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که در این جلسه سرمایه‌گذاران شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان وبوئین میاندشت پیرامون مشکلات طرح‌های و تولیدات خود در شهرستان را عنوان کردند.

یکی از سرمایه گذران فریدن گفت: طرح تسهیلات ارائه‌شده برای تولیدکنندگان به‌صرفه نیست و هیچ‌کدام از سرمایه‌گذران توان دریافت این تسهیلات را ندارند که انتظار داریم در این راستا مساعدت شود تا بتوانیم با دریافت تسهیلات نسبت به جذب جوانان جویا کار اقدام کنیم.

یکی از سرمایه‌گذران چادگان نیز گفت: زیرساخت‌های شهرک چادگان به تازگی فراهم‌شده و انتظار می‌رود شرکت شهرک‌های استان تمهیداتی فراهم کند تا سرمایه‌گذران بتوانند در طی دو سال نسبت به راه‌اندازی طرح‌های ارائه‌ شده اقدام کنند.

در این جلسه سرمایه‌گذران ازمسئوولان استان تقاضا کردن با توجه به ویروس کرونا وعدم تولید و فروش و راکت بودن بازار نسبت به اخذ مالیان با امور مالیاتی هماهنگ کنند.

علی بلالی از وزارت صنعت و معدن در این جلسه گفت: برای رونق تولید در جامعه با سرمایه‌گذران همکاری‌های لازم انجام خواهد شد و سرمایه‌گذاران نسبت به ارائه تسهیلات نیز تقاضا خود را مکتوب ارائه کنند تا ضمن بررسی اقدام شود.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاران شهرک چادگان چنانچه تاکنون نسبت به طرح‌های خود اقدام نکرده باشند با مراجعه به شرکت شهرک‌ها و گرفتن مهلت قانونی نسبت به راه‌اندازی طرح خود اقدام کنند تا قردادهای آنان فسخ نشود.

ایرج موفق رئیس صنعت و معدن استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: هدف ما جذب سرمایه‌گذار و ساماندهی شهرک‌های صنعتی وایجاداشتغال در شهرستان‌ها است که متقاضیان طرح‌ها با مراجعه به صنعت و معدن و گرفتن تسهیلات وخویاری خود سرمایه‌گذار نسبت به راه‌اندازی طرح خود اقدام کنند.

انتهای پیام /۶۳۰۴۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول